1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Iedereen is benadeeld

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Jack-2007, 13 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoals ik al eerder verklaarde, check internet. Je komt er zo achter.

    Ja, onderhand heb ik wel lange tenen van dat gedoe. Wees blij dat jij het dan wel voor elkaar hebt, maar veel mensen niet en die raken na eindeloos gebel en wachten gefrustreerd.

    En met die andere provider, dat gaat wel lukken. Doodsimpel, nu heb ik ongeveer hooguit 4 mbit voor een dikke 40 euro per maand, straks 8 voor 20 euro.
     
  2. Hier ook weinig tot geen problemen (meer). Wat er was is netjes opgelost en we hebben zelfs iets meer gekregen dan eigenlijk mogelijk was. De tweede telefoonlijn was officieel niet mogelijk maar omdat men het had toegezegd hebben we het ook gewoon gekregen.

    Van de "weet ik hoeveel" abonnees hebben procentueel slechts een klein deel echte problemen. Ok, het had nooit gemogen en ik weet zeker dat het ook nooit had gekund maar het is helaas voor een aantal toch gebeurd
     
  3. Probleem is ook niet dat er problemen zijn. Die zijn er bij elke provider en bij de meeste ADSL boeren zelfs nog wel meer als bij Ziggo.

    Alleen wat ik wel een probleem vind is dat je tegen een muur aanloopt als je je probleem opgelost wilt laten worden.
     
  4. Bij Ziggo werkt men indien nodig ook met scripts, en naar mijn weten een zeer uitgebreide intranet site waar vele stappenplannen op vermeld staan.Je kunt overigens UPC absoluut niet vergelijken met Ziggo. Het scenario dat jij al noemde met de 'eigen router' komt vreselijk vaak voor. Mensen vragen vaak naar de bekende weg, luisteren geen informatiebandjes omdat ze gefrustreerd zijn en vervolgens krijgen ze een medewerker aan de lijn dan nog eens hun gal spuien ook.
     
  5. Ik had vertrouwen in Ziggo, helaas ik moet nu mijn vertrouwen intrekken. Mijn probleem is nu naar het schijnt opgelost voor IJmuiden, maar niet voor mij. Ik bel de helpdesk, leg voor dat ik gebeld zou worden door de TD voor de 14e. Is niet gedaan. Ik vraag dus netjes en beleefd om de 2e lijn en krijg ze niet aan de telefoon want alhoewel de mevrouw ze net nog sprak, als een donderslag bij heldere hemel zijn ze er niet als ik ze wil spreken.

    Dat is dus geen service Only4Ziggo, het spijt me. Ik heb mijn nummer achtergelaten, maar weet zeker dat ze me niet gaan bellen.

    Overigens is het lastig. Ik heb gevraagd of ze mij ook over een andere route kunnen sturen naar mijn gameserver, en niet meer over de hub des doods, zelfs dat is teveel gevraagd, of teveel gevraagd om uit te leggen waarom dat niet kan.

    Slechte beurt voor Ziggo, morgen laatste dag en anders een andere ISP en een schadeclaim bij Ziggo voor het overzetten van telefoon, alle belkosten, mijn WoW abonnement voor deze maand dat ik dankzij hen niet kan gebruiken en wie weet ga ik eens kijken of ik ergens nog wat meer publiciteit kan vinden. Ik schijn in de klas gezeten te hebben bij iemand van de radio (presentratrice) en politicus die iets doet met tarieven, mededinging etc etc. Komt vast goed....ik ben nu echt pisnijdig....
     
  6. En waarom niet? Het zijn beiden providers met miljoenen klanten en het zelfde dienstenpakket.
    Of bedoel je dat idd UPC zijn helpdesk (nu tenminste, een paar jaar terug niet) WEL op orde heeft en je daarom Ziggo daarmee niet mag vergelijken?

    Overigens weet ik dat oorzaak van heel veel onterechte telefoontjes idd de eigen router is. Daarom zeg ik ook dat ik een 1e lijns belscript snap.

    Mijn probleem is nogmaals dan ook de complete onmogelijkheid om langs de 1e lijn te komen naar iemand die bv ├╝berhaupt weet wat een Cisco 8455DVB Interactieve TV decoder is.
     
  7. Ik heb het niet over de helpdesk medewerkers vriend. Maar over de 'leiding'. Diegene die het beleid bepalen.
     
  8. En nu moet ik je tekkelen op jouw uitspraken, ten eerste had ik het over het ict volk wat er rondloopt wat betreft de broekpoeper uitspraak. Beter lezen svp voordat je commentaar geeft. En het is zo, ik weet het uit betrouwbare bron !

    Ten tweede zit je weer te zeuren over het protocol van die helpdesk, nu de keiharde realiteit, je kunt alles van te voren doen maar je bereikt nooit never de tweede lijn omdat men het verdomd om je door te schakelen. Kortom deze helpdesk ik kennelijk opgeleid om klagers met een kluitje in het riet te sturen. Iemand anders krijg je domweg NIET aan de lijn.

    Ten derde zoals ik al eerder aanhaalde, ze hebben nergens verstand van omdat ze om het kort te citeren wat ik schreef, beweren dat je router de oorzaak is terwijl je direct op de modem zit. Geonfronteerd met deze uitspraak wordt het ineens akelig stil bij de helpdesk. Men beloofd terug te bellen (gebeurd niet) en bla bla bla. De rest kent iedereen.

    Ten vierde, nee, ik heb geen verstand van helpdesks en het interesseert me dan ook geen spat. Waar ik wel verstand van heb is computers en internet en als je dat aanhangig maakt via de telefoon dan weten ze er geen antwoord op. Dus (om jou opmerking weer even te gebruiken) vraag je om iemand die je wel op dat gebied te woord kan staan en je komt weer in die eindeloze circel van onzin.

    Dit noem ik geen helpdesk, maar een "houd klagers op afstand" systeem en dat werkt prima ! Een helpdesk is per definitie een organisatie die een klant begeleid met vragen en problemen, iets waar Ziggo nalatig in is.

    Ik hoop dat het nu een keer duidelijk is voordat mijn uitspraken weer uit verband getrokken worden.
     
  9. hmz

    Ik heb me net aangemeld bij Ziggo, ik vraag me af of ik spijt moet gaan krijgen/hebben...:? Zijn er ook nog goede berichten over Ziggo:shock:?

    Grz
    Fozz
     
  10. Ik ben het dus 100% eens met Jack-2007 :pompom::pompom:, al is dat van die broekpoepers nieuw voor mij :mrgreen: (maar dat er een luchtje aan zat, dat moge duidelijk zijn!)

    Zijn opmerkingen/bevindingen over de "hell"-desk zijn echter de spijker op de kop. Ik heb helaas soortgelijke ervaringen. :evil: :censored:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina