1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Iedereen is benadeeld

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Jack-2007, 13 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Helemaal niet moeilijk te accepteren.
    Ik ben op dit moment ook tevreden, als t zo blijft zal ik de laatste zijn die nog klaagt.
     
  2. Misschien kort door de bocht, maar doet Ziggo niet hetzelfde ? Volgens de website zijn deze problemen er niet en storingen worden verzwegen.
    En heb je dan eindelijk contact met dat callcenter (van een helpdesk mag men niet meer spreken daar) dan krijg je het hele l...l verhaal weer van meten, firewall uit, virusscanner uit, resetten, bla bla bla.

    Je kunt net zo goed tegen een muur praten. Bovendien weiger ik pertinent om onbeveiligd online te gaan zodat hun zogenaamd weer eens kunnen meten dat er niets aan het signaal mankeerd..... Elke keer weer die zelfde rot smoezen en nooit eens luisteren.

    Dat is mijn ervaring met ziggo na 3 maanden al slecht internet / telefoon / tv te hebben.

    Gezien deze feiten, en er zullen er nog vele meer zijn, vind ik het kort door de bocht van Ziggo door te doen alsof hun neus bloed.
    De helpdesk is kennelijk zo ontworpen dat lastige bellers (lees klanten met serieuze klachten) de moed ontnomen wordt om te gaan bellen.
     

  3. Wat voor snelheid halen de nieuwsgroepen op dit moment????:?:
     
  4. Ik heb een 10Mbit verbinding/abbo bij Ziggo en haal dit op alle fronten, FTP, HTTP, News etc
     

  5. ik heb de snelste verbinding die mogelijk is bij Ziggo, daarnet kwam ik, na een half uur meten, op een gemiddelde downloadsnelheid van 22 Kb/s...

    Met Multikabel Nooit problemen gehad! :censored:
     
  6. ben voor zon 98% tevreden telefoon doet het prima digitale tv ook me upload ook alleen me download mist wat mbit

    multikabel had ook zat problemen in beginfase zat ooit ook 2 maanden zonder inet wegen overleden modem

    ik ga ervan uit dat zodra docsys 3 + nieuwe modems er is
    het een stuk beter zal gaan (na verloop van tijd)

    tijd zal het leren :)
     
  7. Ik zit nog steeds op 2200 KB/s bij gebruik van Tweaknews en Astraweb.
     

  8. Op welke cijfers baseer jij dit ?
    Bron-vermelding graag :wink:
     
  9. De problemen doen zich ook niet voor in het @home gedeelte van het Ziggo netwerk. Ze spelen zich nu vooral af in het Multikabel deel.

    Ik was tot een paar weken geleden ook een tevreden gebruiker, maar dat kwam omdat ik de helpdesk niet nodig had. En dat is voor de meesten hier ook het zere punt: Tuurlijk kunnen er dingen gebeuren waardoor iets niet werkt; dat gebeurt overal. Fact of life, en is mee te leven. Maar de manier waarop Ziggo met problemen om gaat, daar slaan de meeste mensen van op tilt. Een helpdesk die slecht bereikbaar is, helpdeskmedewerkers die je met een kluitje in het riet sturen, en als ze dan niets meer kunnen verzinnen, roepen dat ze het met "de technische dienst" gaan opnemen, waarna je er vervolgens niets meer van hoort. De volgende keer dat je ze belt mag je weer van voren af aan beginnen, en is het net alsof je de keer ervoor niets gemeld hebt! Mailen naar ze is onmogelijk, en het webcontact formulier wordt ook niet gelezen. Ik heb drie keer dat ding ingevuld, en een paar dagen daarna ben ik gaan bellen. GEEN van mijn mails waren aan mijn profiel gelinkt, verontschuldigde de medewerker zich aan mij.

    Oh, en ALS je dan eens een email terug krijgt, is het één zinnetje, met als afzender noreply@ziggo.nl (of noreply@casema.nl). Zo kom je dus nergens.
     
  10. Ik niet. Ik haalde m'n 12 Mb/s ong tot aan september. Nu haal ik ong 9 Mb/s (laptop aan kabelmodem (die reeds 100000 maal geherstert is)) terwijl ik, technisch gezien, op 15 Mb/s zou moeten zitten. Ben er, uiteraard, ook niet tevreden over. Bellen is geen optie omdat (in tegenstelling tot jou) ik wel eindeloos in de wacht sta. :wink:

    Gert.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina