1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kabel door brievenbus in plaats van onder de grond

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Richipichi, 13 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Meestal kan je wel op afzender selecteren in zulk soort systemen. Shift+Delete, weg ermee. Wat er ook aan de hand is en welke problemen je ook hebt, 250 mails versturen in 2 dagen is volkomen overbodig. Kortom jij veroorzaakt mede een vertraagde mailafhandeling voor heel veel meer klanten want als iedereen dit zou doen. 1000 klanten die over 1 probleem elk 250 mails sturen in 2 dagen...
     

  2. Ik kom er nu achter dat e.e.a. is veroorzaakt door een verbouwing ! Als je een verbouwing laat uitvoeren en een nutsleiding wordt door welke reden dan ook beschadigd, mag je blij zijn dat er een tijdelijke noodoplossing kan worden uitgevoerd en is het mailen van 250 mails totaal overbodig !
     
  3. Als dit klopt heeft topic starter naar mijn mening weinig te klagen. Bij een verbouwing kan je wat ongemak hebben en mag je inderdaad blij zijn dat ze een tijdelijke oplossing aanbieden. Dan heb je jezelf ook maar aan te passen aan de aannemer.

    Echter als de gehele kabel naar de wijkkast vervangen moet worden, dan zal er ook een vergunning aangevraagd moeten worden voor het openmaken van de straat/stoep, en iedereen weet denk ik wel hoe snel de ambtelijke molen bij de gemeentes is.
     
  4. Tijdens de verbouwing hebben we alles een paar dagen uit gehad maar er is niets met de kabel gebeurt. De monteur vertelde dat het signaal niet sterk genoeg was voor de hele staat en omdat wij nu als laatste alles weer aansloten wij niks kregen. Vandaar dat een nieuwe kabel de oplossing is. S.V.P. volgende keer eerst maar eens vragen voor je een conclusie trekt!!
     
  5. Tijdens de verbouwing hebben we alles een paar dagen uit gehad maar er is niets met de kabel gebeurt. De monteur vertelde dat het signaal niet sterk genoeg was voor de hele staat en omdat wij nu als laatste alles weer aansloten wij niks kregen. Vandaar dat een nieuwe kabel de oplossing is. Dan had de monteur misschien niet moeten zeggen dat het binnen twee weken rond zou zijn.
    Hoezo ambtelijke molens als het om onze eigen tuin gaat??
    [​IMG]
     
  6. Als de kabel vervangen moet worden moet mogelijk de kabel vanaf de wijkkast tot in de woning vervangen worden? Weet niet waar bij jullie de wijkkast staat?

    En tja, lullig dat het lang duurt voordat het opgelost is, maar alle aannemersbedrijven hebben het in deze maanden smoordruk, iedereen heeft nog opdrachten die dit jaar klaar moeten, en ook zijn de meesten de laatste week/2weken van december vrij.

    Heel vervelend, maar wat had je liever gehad. Al die tijd de kabel door de brievenbus en wat extra stookkosten of al die tijd helemaal geen tv/radio/internet/telefoon?
     
  7. De wijkkast staat bij ons op de hoek van de tuin dus ik denk dat ze daar niet speciaal een bouwaanvraag voor hoeven doen. We zag ik nadat we een dagje weggeweest waren een andere groene kabel van "ons" kastje naar een tuin drie huizen verderop liggen. Misschien dat het daarom zo lang duurt. Alleen jammer dat Ziggo helemaal niets van zich laat horen. Ik had graag even van ze vernomen dat ze ermee bezig zijn maar dat het nog even duurt.
     
  8. het volgensmij nog maar de vraag of ziggo verantwoordelijk is, je het het over een kabel breuk na een verbouwing wie zegt dat de kabel niet ergens geraakt is tijdens het verbouwen. in dit geval moet je erg blij zijn met een tijdelijke oplosing maar dan kun je een schadevergoeding wel vergeten
     
  9. misschien moet je de voorgaande berichten nog eens doorlezen!
     
  10. Nou heb ik ondertussen wel al een paar plausibele verklaringen gehad maar helaas nog niet echt een oplossing of iets wat ons op weg kan helpen, weet iemand iest??
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina