1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kabel door brievenbus in plaats van onder de grond

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Richipichi, 13 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. En andere mensen maar wachten tot ze een keer antwoord op hun mail krijgen. Staan er dus al zomaar 250 mails voor hun, terwijl dit ook met 1 duidelijke email had gekund volgens mij. :shock:
     
  2. In de tijd dat ik nog op een maildesk zat, werd er eentje beantwoord, en de rest ging linea recta de prullebak in. Goed voor je statistieken (aantal afgehandelde mails per uur gaat mooi omhoog).

    Aangezien de mail op volgorde van binnenkomst behandeld wordt, maakt het ook weinig verschil of je er 1, 10 of 100 tegelijk stuurt, er gaat geen alarmbel door klinken ofzo, en je moet gewoon op je beurt wachten.
     
  3. Ben ik blij dat ik 'm met tussenpozen heb verstuurd en niet in 1x :wink:
     
  4. Nog steeds zie ik geen reactie op de oorspronkelijke vraag van Richipichi behalve dan die van CeeS. Uiteraard zie ik wel de reactie van tja en zijn ervaringen toen hij hij werkzaam was bij een zekere 'maildesk' waarvan zijn profiel niet bloot geeft welke dat geweest zou kunnen zijn.

    Gert.
     
  5. Maak je nog even wat fotootjes en plaats je ze hier. Alleen al ter lering & vermaak :cool:

    Gert.
     
  6. [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]Hier wat fotootjes
     
  7. Tja erg vervelend allemaal en begint 't ook nog eens te vriezen. Krijgt die aannemer die kabel nooit de grond in als hij flink bevroren is :roll:
     
  8. Je kan er natuurlijk op wachten tot er iemand zo "lollig" is om de kabel door te knippen. Dat wordt met oud en nieuw op wacht staan bij je Ziggo kabeltje.
     
  9. je moet blij zijn dat de monteur dit heeft gedaan anders had je al 6 weken zonder gezeten
     
  10. Dat klopt daarom schreef ik al eerder:

    De monteur heeft de kabel vanaf de meterkast naar het Ziggo kastje doorgemeten en kwam er achter dat deze beschadigd was en hij heeft toen een noodoplossing bedacht via de brievenbus.
    (de oude kabel kon de extra vraag niet aan, en hij was al beschadigd vòòr de verbouwing alleen kwam dat erna pas aan het licht)

    Dit is allemaal geen probleem alleen moet het wel op een correcte manier afgehandeld worden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina