1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

smartcard

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Rodin, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo all

    Vandaag heb ik het alles in 1 plus pakket ontvangen van Ziggo dat pakket van 50 euries, nu zit er geen smartcard bij, kan het zijn dat ze die later opsturen of moet ik daar over gaan bellen.
    En heb je die smartcard perse nodig of is dit alleen voor extra zenders?
    Gr Rodin
     
  2. Even voor de zekerheid, de decoder heb je wel ontvangen?

    De smartcard hoort tegenwoordig los in de doos van de decoder te zitten, zit hij er niet bij dan zult u toch even contact moeten leggen met Ziggo zodat u een smartcard kan worden nageleverd.

    Smartcard is altijd nodig, ook voor de standaard zenders
     
  3. Oke thanks, zal morgen een poging doen om te bellen is er iemand die mij kan zeggen hoe ik zo snel mogelijk door het keuze menu kom met bellen?
    Gr Rodin
     
  4. Normaal gesproken zit ie, met wat info, in een doosje ("het startpakket") bij de decoder.
    Dat heb je ook nodig voor de instellingen, netwerk etc.
     

  5. Om 8 uur al gaan bellen, heb je de meeste kans
     
  6. Niet normaal gesproken, het zit geplakt op de tweede bladzijde van de handleiding.
     
  7. Bedant voor jullie reactie's, vanmorgen Ziggo gebeld ze vonden het vreemd dat die kaart er niet bij zat, ik zeg ik heb 2 keer alles nageken, en mijn vrouw heeft het ook nageken het zat er gewoon niet in.
    Hij zal het voorleggen, en dan komt er waarschijnlijk en smartcard, kon alleen wel 4 weken duren omdat nog niet alles was afgerond met overzetten van telefoon, was nog in behandeling.
    Maar ik kan gewoon nog televisie kijken op de oude manier.
    Gr Rodin
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina