1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

smartcard overdragen

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door siebe, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Ik wou mijn digitale ontvanger + smartcard overdragen aan mijn ouders. Nu heb ik een berichtje naar Ziggo gestuurd en daar zeggen ze dat je een smartcard niet kan overdragen.

    Wie weet hoe dit zit?:giveup:
     
  2. Gewoon bij je ouders neerzetten,zij betalen dan jou de kosten,of als je het gratis wilt doen,ontvanger en card bij je ouders neerzetten en jij betaalt de kosten,de card en decoder zijn niet aan je adres gekoppeld en doet het dus elders binnen het gebied ook.
     
  3. Ok, bedankt voor de snelle hulp. Maar hoe gaat het dan als de smartcard weer opnieuw geactiveerd moet worden? Vragen ze dan niet om een adres?
     
  4. Smartcard kan wel worden overgedragen...

    Echter kan dit enige tijd in beslag nemen. Het abonnement dtv moet eerst worden beindigd, met inachtneming van de opzegtermijn (ook bij standaardpakket). Hierna kan een procedure worden gevolgd om de smartcard weer vrij te geven en daarna kan deze opnieuw aangemeld worden. Het vrijgeven kan enige tijd duren, net als het opnieuw aanmelden. Nadat de opzegging is voltooid zult u dus enige tijd geen gebruik kunnen maken van de smartcard.

    Wanneer de smartcard officieel op uw naam blijft staan, terwijl deze in gebruik is bij uw ouders zal dit in principe geen problemen geven. Mochten er zich problemen voordoen, dan kunnen uw ouders het beste het adres van u, in plaats van hun eigen adres opgeven. Dit versneld het oplossen in ieder geval.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina