1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het werkt!!
    Eindelijk heb ik het ontbrekende knopje gevonden.
    Kitaro had even voor me nagezocht, wat bleek?! de smartcard die ik erin heb zitten was niet iTV gactiveerd, er sotnd een ander nummer geactiveerd bij mijn klantnummer.
    (ik heb de eerste decoder teruggestuurd, wellicht dat daar het andere nummer inzat)
    Nog niet alle programma-gemist zenders doen het maar een aantal al wel......
     
  2. Ik heb nog nul komma nul kunnen testen omdat mijn decoder defect was geleverd. Dat ding is nu - na in januari en februari veel over en weer gemaild te hebben - al ruim een week naar Ziggo en nog geen teken wanneer ik een vervangende tegemoet kan zien :(
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 mrt 2009
  3. Warmte

    Ik heb hier nog geen discussie gezien over de behoorlijke warmte afgifte van de cisco. Zelfs in de standby stand is ie bij mij behoorlijk warm. Ik heb ook het idee dat de hard disk dan spint. Omdat ik bang ben voor veel verbruik zet ik hem maar helemaal uit (stekker er uit). nadeel daarvan is dat je wel moet weten wnneer die iets gaat opnemen.

    Of zou de cisco gewoon stuk zijn (reset heeft ook niet gehlopen) verder doet ie het zoals verwacht.
     
  4. Bij mij is de cisco ook erg warm, ook al staat hij in de standby mode.
     
  5. Gaat weer lekker met Ziggo/Ruigrok. Staat gewoon € 10,- extra op de facuur voor interactieve TV. Meer mensen met hetzelfde probleem??
     
  6. Ik kreeg in feb opeens een brief dat ik even 15 euro per maand moest gaan betalen voor een niet werkende programma gemist en een niet werkende (en niets zeggende) tvtheek. Ik meteen gebeld, en zo werd mij verzeker het zou worden geregeld. 3 maal raden wat nu blijkt... Inderdaad, meteen de eerste keer goed. Er is helemaal niets geregeld en ik heb gewoon 15 euro moeten aftikken voor iets waar ik niet om gevraagd heb en iets wat niet werkt (bij mij i.i.g). Hulde Ziggo! Nu maar weer eens zien hoe ik dit ongedaan krijg gemaakt en hoe ik mijn geld terug krijg!
     
  7. Ik ga morgen eens bellen met Ruigrok en laat die het maar regelen. Mij is nooit verteld dat de proef geld kost.
     

  8. Als het een incasso betreft is het beste het direct terug te laten boeken. Doe ik altijd met onterechte incasso's en heeft bij mij altijd zin gehad.
     
  9. Ja, maar dit wordt onderaan ook in korting gebracht.

    Maar wel mooi test traject, 1 vragenlijst gehad met de vraag of ik hem binnen heb gehad en of het werkt. Verder niets en over 3 weken is het "testen" ten einde.
     

  10. Ja ongelofelijk ik heb al een paar keer een test gedaan voor bedrijven, maar dit is echt de slechtste test ooit, ik weet wel dat ik ooit iets wil laten testen dat ik dat niet door Ruigrok laat doen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina