1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik zie op 'mijn ziggo' bij mijn produkten ook itv, programma gemist en tv-theek staan. Is dat bij anderen ook het geval? Of krijg ik straks een factuur gestuurd, terwijl ik alleen aan de test mee doe.
     
  2. Mijn test Cisco start niet meer....

    "Loading please wait"

    Maar dat kan je dan ook echt uren en uren volhouden!
    Stroom eraf, opnieuw proberen enzo helpt niet.

    Ach, dan mn Samsung DCB-H360R er maar weer aan.

    Na een paar weken testen nu krijg ik toch het idee dat Ziggo het hele interactieve verhaal maar beter in de ijskast kan zetten tot er fatsoenlijke hardware is.
     
  3. Remember me ?? Ik had een blokkerig beeld na 20 minuten kijken op de Cisco.

    Wel nu... Na veel heen en weer gemaild te hebben zou er op 3 februari een monteur langskomen om naar het probleem te kijken. Dit is doorgebeld en bevestigd per e-mail. Helaas. Monteur nooit gezien. Mail naar Ziggo en Ruigrok (standaard krijg je dan op de donderdagavond erna een mail terug dat ze het in behandeling hebben of doorsturen naar de juiste afdeling).

    Ziggo belt me in het weekend om een afspraak te maken voor een monteur. Vroeg waarom die vorige keer niet was geweest, kreeg ik de mededeling dat die afspraak niet eens in het systeem van hun stond.

    Op 12 februari dan toch een monteur langs. Zag dat ik super goed beeld had met mijn samsung decoder, dus die zei al tegen mij "wat kom ik hier doen??" Ja.. euhhh u zou naar de installatie komen kijken of alles goed aangesloten is en waarom ik blokkerig beeld heb, maar ik heb al aangegeven dat het in de decoder moet zitten. Omdat het probleem continue op hetzelfde moment terugkomt op alle aansluitingen in huis.

    Hij zei: "Nou aan de installatie ligt het niet, omdat je al goed beeld hebt met je samsung decoder, dus moet aan de Cisco liggen. Snap eigenlijk niet waarom ze mij langssturen". Maar voor de goede orde heeft hij alles nagemeten en alles was goed. Toen heeft hij een RMA voor de decoder voor mij aangevraagd - die ik vandaag (ruim een week later) kreeg. Hij had zijn telefoon op de speaker staan, dus hoorde zijn collega al zeggen dat de Cisco's slecht leverbaar zijn op het moment. Dat geeft de burger moed. :cry:

    De Cisco heeft meer in de doos gezeten dan er buiten en die ga ik nu terugsturen naar Ziggo in de hoop dat ik een nieuwe terug krijg en dan toch eindelijk nog iets kan testen van het hele ITV gebeuren.

    Ik kan mij voorstellen dat Ziggo graag alles uitsluit, maar de tijd waarin dat allemaal duurt is wel heel erg lang (vanaf 4 januari toen ik de decoder kreeg tot 20 februari toen ik het RMA nummer in de bus kreeg). Nu nog maar zien of en wanneer ik een nieuwe decoder terug ga krijgen.

    -- wordt vervolgd --
     
  4. keep us posted! Maar slecht leverbaar geeft de burger moed...... NOT!
     
  5. ik ben benieuwd wie mij aan kan geven wat de codes betekenen,
    van de smartcard
    dus welke diensten er open staan
    bij de smarcard info
     
  6. zo kan het dus wel!

    daar ben ik weer:)

    na een aantal keer heen en weer gemaild met Ruigrok is mijn probleem ( dan wel en dan niet Itv) doorgestuurd naar Ziggo, die kontakt met mij zouden opnemen.
    Afgelopen 19 februari was dit dan eindelijk zo ver, en aangezien ik een paar dagen er tussen uit was heb ik op 22 februari mijn probleem opnieuw uitgelegd aan Ziggo daar er te weinig info was voor een oplossing. Vanmiddag zat er antwoord in mijn mailbox dat ik vanavond gebeld zou worden door iemand van Ziggo om het een en ander door te lopen.

    En zo geschiede!!
    Om een lang verhaal kort te houden, alles werd doorlopen, nog een keer herhaald als ik iets niet meteen snapte....kortom, ik werd keurig te woord gestaan, en geholpen! door deze medewerker!
    En!!! het Itv werkt nu weer:applause:

    Het testen gaat weer verder!

    Dag!
    visje...
     
  7. Maar Visje, waar lag het nu aan?
     

  8. eh....:oops:....zeer waarschijnlijk aan een splitter die er tussen zat voor de tv in de slaapkamer....
    de kabel tussen de breedband en de cisco moet zonder toepassingen zijn..dus ook zonder de splitter....tja....
    nu moet ik alleen nog een oplossing vinden voor de kabel van de tv in de slaapkamer...die moet namelijk "gewoon" naar de breedband, alleen is de kabel net een paar centimeter te kort haha....vandaar ook die versterker haha...:wink:

    Dag!
    Visje...
     

  9. Wat waren dan bij jou de klachten?
    Ik heb er namelijk ook een splitter tussen zitten...Maar eerst werkte Prog.Gemist en TV-theek keurig. Sinds een paar dagen krijg ik wel het menu, maar als ik dan een film start krijg ik zwart beeld en een heel brokkelig geluid.
    Om die splitter er tussenuit te halen wordt nog een heel gedoe.:?
     
  10. ook bij mij heeft Itv het wel eens gedaan...en dan weer niet.....als het het wel deed was het beeld overigens wel goed.
    maar waarschijnlijk kwamen de problemen toch door de splitter, Ziggo vertelde dat de doorgang van het Itv in 1 keer moet vanaf de breedband naar de Cisco, zonder belemmeringen van bv een splitter...
    nu ik de splitter ertussen uit heb gehaald kon ik het Itv opnieuw instaleren en deed ie het wel.

    misschien toch een optie om die splitter er tussen uit te halen om het te checken? bij mij was het "makkelijk" .....ik heb alleen nu geen tv meer in de slaapkamer...dat moet ik nog oplossen met een langere kabel en die dan in de breedband steken.....

    Dag!
    Visje...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina