1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Misschien was aan en uitzetten ook voldoende geweest, kan niet anders verklaren dat niemand anders een herinstallatie ervoor nodig had dan jij.
     
  2. Bij mij in Den Haag bij Tv theek ook serverfout, programma gemist werkt wel alleen met haperingen in het beeld, kwaliteit beide tuners 0 en signaal 45 %.
    Ber 3.0 en 2.5.
    Vorige week werkte het nog perfect, zal het morgen nog eens proberen heeft wel prima gewerkt en aan de installatie is niets veranderd.
     
  3. Net Prog gemist en TV theek geprobeerd: geen foutmelding, maar ook geen beeld. Wel geluid, maar super haperend. Daarna geprobeerd om het opnieuw te installeren, toen kreeg ik geen OK knop meer om programma's of films te starten.

    Ze zijn er nog niet, zeg maar...
     
  4. ach gut......

    werkt t ff niet meer dan maar weer klagen.............

















    a joh bij mij heb t nog NOOOOOOIT gewerkt.
    en ben persoonlijk door ruigrok gebeld of ik aub me motje wil dicht houden tegen RADAR en SBS6.............
     
  5. Ten eerste reageert u niet inhoudelijk, wat we op dit forum niet waarderen.

    Ten tweede zie ik dit juist in een topic over testen allerminst als klagen. Het beantwoordt juist aan de bedoeling van dit topic, nl verslag uitbrengen.

    Kortom overbodig, denigrerend (ach gut...) en onterecht.

    NB. En al die lege regels zie ik ook niet zo het nut van in.
     
  6. Alles werkt weer en heb net even naar Tv gemist zitten kijken.
    Ik denk dat ze werkzaamheden hebben verricht aan de server want de kwaliteit van het beeld is hier een stuk beter.
    Wat schrijf ik, zelf van goede tot zeer goede kwaliteit.
    Compliment voor de vooruitgang :applause:
     
  7. Dit lijkt me interessant voor de MGV om na te trekken. Want dat is heel ongebruikelijk, tenminste als ik neem aan dat ik voor "motje", "mondje" moet lezen?

    Je posts teruglezend zie ik verder geen schokkende ervaringen die afwijken van andere posts.
    Hoe komt Ruigrok erbij om dit te vragen? Is daar een specifieke aanleiding voor?
     
  8. Signaalsterkte!

    Wellicht ten overvloede qua storingen/instabiel iTV, ingeval dat (hoofd)aansluitpunt in Meterkast: zorg ervoor dat coax-kabel van TV-aansluitdoos Woonkamer op juiste aansluitpunt van de meegeleverde versterker in Meterkast zit aangesloten (bv. punt 4: >10 m of zelfs punt 5: >15m). Verbeterd tevens evt. beeldkwaliteit.

    Waarbij tevens de standaard twee-gats doos (in Woonkamer) is vervangen door de meegeleverde een-gats doos.

    PS: in mijn geval zat in Meterkast al een-gats doos, destijds door monteur aangelegd voor Casema Internet.
     
  9. Mocht je nog steeds geen OK knop hebben, stuur me dan even een pb met je gegevens. Ik kan dan op afstand de kaart opnieuw activeren.
     
  10. Waarschijnlijk was dat om je tegen jezelf in bescherming te nemen. Als je daar net zulke nietszeggende berichten naartoe stuurt, heb je die bescherming nog hard genioeg nodig. Ik snap dat je zwaar gefrustreerd bent (want anders ben je gewoon ontzettend zielig, dus laat ik je het voordeel van de twijfel geven...), maar met zulke reacties kom je er *zeker* niet. Eigenlijk hobbel je wat dat betreft dus maar een beetje achter Ziggo aan: die doen tenminste nog iets inhoudelijks, jij kan zelfs dàt blijkbaar niet.

    Anyway, terug naar de test :-)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina