1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Uiteraard Dabo, dat mag hij zeker..
    maar lees het nog even goed na, dan zal je vast en zeker begrijpen dat ik het over een andere opmerking heb aan het eind....
     
  2. Tja dan ben ik toch een uitzondering denk ik.
    Ik heb goede ervaringen met de helpdesk en het mailverkeer.
    Maar nooit vergeten dat er achter de telefoon mensen zitten die hun werk uitoefenen en er niet zitten om scheldpartijen aan te horen.
    Ik zeg altijd maar zo hoe zou je het zelf vinden om allerlei verwijten naar je hoofd te krijgen als je je werk uitoefend?
    Respecteer elkaar en probeer er het besten van te maken.
    Ziggo staat dan misschien best in de kinderschoenen op ITv gebeid maar een keer moeten ze beginnen.
    Met het verspreiden van digitale ontvangers waarop terecht wordt opgemerkt dat ze straks nog maar weinig waard zijn voor Ziggo geeft Ziggo aan toch flink te willen investeren in hun diensten.
    Of ze nu wel of niet een mooi aanbod doen om de ontvanger te mogen ontvanger doet daar niet heel veel vanaf.

    Testen wordt gedaan omdat Ziggo blijkbaar nog niet overtuigd is van de kwaliteit die ze willen gaan brengen of omdat ze praktijkproeven doen.
    Deelnemer zijn van de test wil zeggen dat je alle lusten hiervan hebt (gratis toegang en decoder) maar ook soms de lasten.
    Ook al wil ik nu wel opmerken dat het hier nu steeds beter gaat werken.
     
  3. Tja hier idem, de EPG opnametijden werken hier perfect, maar het kan toch nooit de bedoeling zijn van een of of situatie, ik ga in ieder geval voor de en en :giveup:
     
  4. Dan klik je toch op dat waarschuwingsbordje rechtsboven z'n bericht?
     
  5. Even niet dat ik je niet geloof of zo, maar probeer gewoon te achterhalen waarom a) bij mij alleen een deel van de terugkerende opnames met de zelfde settings fout gaat en b) waarom sommigen zeggen helemaal geen probleem te hebben.

    Uitgaande van dezelfde firmware moet het verschil dan ergens door veroorzaakt worden.

    Kortom:
    - de mensen die geen problemen hebben, maken die gebruik van terugkerende opnames, frequentie wekelijks, met een uitloop van 30 minuten?
    - of gebruiken ze wellicht geen uitloop of een kortere uitloop?
    - het probleem is bij mij alleen bij terugkerende EPG opnames. EĆ©nmalige opnames gaan wel goed.
     
  6. Indedaad. Ik heb exact hetzelfde!.
    De gewone EPG opnames werken correct, alleen de terugkerende (lees wekelijkse) gaan iedere keer fout qua uitloop.:cry:
    Daar wordt door de Cisco geen rekening mee gehouden. Bij mij is dat met elke wekelijkse opname. Deze nu maar handmatig toegevoegd (dus niet via de EPG). Dan werkt het wel.
     
  7. Bij mij gaan de terugkerende EPG programma's ook elke keer fout, ondanks dat ik een uitloop er in heb staan. Ik heb gisteren nog gecontroleerd, hij zou tot 22:30 opnemen in het schema, maar hij hield er om 22.20 al mee op... En toen had ik dus weer geen einde van mijn serie...

    Eenmalig gaat inderdaad wel goed.
     
  8. Bedenk me net dat waarschijnlijk idd alle terugkomende opnames fout gaan, niet alleen sommige, bij mij. Alleen bij de publieke omroep valt het nooit op omdat die (bijv bij Wie is de mol?) nooit uitlopen kennelijk en het einde er altijd wel opstaat.

    Maar bedenk me nu dat de opnameduur meestal op 56 minuten staat bij Wie is de Mol?, dus ook daar geen 30 minuten uitloop.
     
  9. Helemaal niet aangedacht, en ook niet geweten. dank voor je tip.
    Inmiddels is er al gereageerd door de moderaters.
    Bij deze deze discussie maar weer sluiten en verder gaan met testen...

    Helaas bij mij maar 1 avond kunnen genieten van het Itv nu helaas al een tijd niet meer. Heb zelfs een mail van Ziggo gekregen dat het aan de aansluiting moet liggen?! Heb geantwoord dat het naar mijn mening daar niet aan moet liggen aangezien ik welgeteld 1 avond het wel heb kunnen zien.....Nu maar afwachten op verder antwoord...en ondertussen genieten van de voordelen van EPG (zal het wekelijks opnemen eens uit proberen..) de vele zenders die ik er nu bij heb, en het even pauzeren van dat wat je aan het kijken bent :)

    Dag!
    Visje...
     
  10. Volgens mij heeft Ruigrok inmiddels ook de handdoek in de ring gegooid:wink:

    Inmiddels bijna drie weken geleden heb ik van de helpdesk een mail gehad dat ze me per direct een wandcontactdoos zouden toesturen.
    Eergisteren heb ik deze mail doorgestuurd naar Ruigrok met de mededeling dat ik na meer dan twee weken nog steeds niets heb ontvangen (je mag immers niet rechtstreeks naar de Ziggo-helpdesk reageren).

    De onderstaande in mijn ogen 'standaard' reactie ontving ik vanmiddag van Ruigrok, terwijl ik tot op heden gewend was dat je toch een min of meer 'persoonlijke' reactie van ze krijgt waarbij wordt ingegaan op je specifieke vraag.

    Beste Ziggo iTV tester,

    Dank je voor je e-mail. Omdat wij - als onderzoekers - onvoldoende
    van de CISCO ontvanger afweten om jouw specifieke vraag te beantwoorden,
    hebben we deze doorgestuurd naar het team binnen Ziggo dat technische
    ondersteuning biedt bij het Interactieve Televisie testtraject. We hebben jouw
    klantnummer meegestuurd, zodat men je zo gericht mogelijk kan helpen.
    Iemand van Ziggo zal dus rechtstreeks contact met jou opnemen.

    Neem a.u.b. geen telefonisch contact op met de Klantenservice van Ziggo,
    zij weten onvoldoende van deze test om je adequaat te helpen!

    Vriendelijke groeten,

    Arjan van Geel
    Ziggo-panel
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina