1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. OK, goede tip. Zal ik eens proberen.

    Wel een erg slordige fout dan en erg onhandig omdat programma's bij de commerciƫlen nog wel eens (veel) langer uitlopen dan 10 minuten (Uri Geller bv).

    <conspiracy theory>
    Of is het een taktiek om meer UItzending gemist abo's te verkopen :wink:
    </conspiracy theory>
     
  2. Hier geen probleem met een eenmalige opname met een uitloop van 10 minuten, bij een terugkerende opname daarentegen gaat het standaard mis.
     
  3. Ik dus ook niet, behalve kort na de nieuwe zenderindeling een week geleden. Terugkerende opname programmeer ik opnieuw of ik wijzig er iets (onnodigs) aan bv. 1 minuut eerder beginnen. Dan gaat het zo goed als altijd goed.
     
  4. Ziggo werkt dus als een kip zonder kop. Is al gebleken bij het ontstaan van Ziggo. Dit leverde ontelbare problemen op omdat men gewoon niet goed had nagedacht. Hetzelfde zal dus gebeuren met ITV. Lopen kennelijk nu al met nieuwe initiatieven rond terwijl het bij veel mensen nu gewoon nog niet werkt. Dat het dan een test is doet daar niet aan af. Als mensen problemen hebben moeten ze dat adequaat oplossen en niet achterlijke mailtjes sturen met idiote vragen, lijkt wel of die helpdienstmedewerkers na de kleuterschool gelijk bij Ziggo in dienst zijn getreden.

    Heb zelf dus al 6 weken die Cisco in huis staan. Het enige dat bij mij werkt(behoudens de opname functionaliteit) is de mededeling een 0900 nummer te bellen om een abonnement af te sluiten. En ja alles is aangesloten en ja alles meerdere keren gecontroleerd en ja de signaal sterkte is 100% en de kwaliteit idem dito. Mailtjes naar het bekende emailadres duurt een week of 2 voor je antwoorden krijgt, doorgestuurd naar Ziggo, nou dat is moeilijk en had men wel eerder kunnen melden. De helpdesk van Ziggo is onbekend met het woord klantgericht. Dat was bij Casema al zo. Krijg je mailtjes van gebruikt u wel het goede kaartje? u moet dit kaartnummer gebruiken. vervolgens een advies om fabrieksinstellingen te resetten. Bij ziggo denkt men kennelijk dat de abonnementhouders randdebielen zijn, dat resetten heb ik inmiddels al wel 50 keer gedaan, al vanaf dag 1 waarna je na 4 weken pas een mailtje krijgt dat het pas vanaf eind januari beschikbaar is. Wie is er nu die randdebiel? ***) Wil het al niet meer. Kan ook iedereen aanraden elke nieuwe dienst van Ziggo NOOIT te nemen. Waarom is een dergelijk monopolie toegestaan. Zal me nu maar gaan richten op een poging deze kartelvorming te laten verwerpen. Hoop dat er dan eindelijk een alternatief komt voor Ziggo.

    mod edit : Kwalijke tekst verwijderd. U heeft hiervoor een waarschuwing ontvangen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 feb 2009
  5. :no: pardon Cybermonk.....
    maar die laatste opmerking is wel heel erg misplaatst!!
    dat je niet blij bent oke.....maar hou het wel netjes aub!
     
  6. Zoeken ze nog mensen om te testen.
     
  7. Ik ben het met Visje eens laten we het netjes houden hier. Er zijn namelijk ook mensen die geen problemen hebben gehad met de installatie en het funcitioneren van de Cisco.
     
  8. Maar er zijn wel veel mensen die gewoon geen reactie van Ruigrok/Ziggo krijgen en ik kan me voorstellen dat dat erg frusterend is. Ik vind het van hun dan ook niet van veel respect getuigen naar hun testers toe, dus dan hoeven wij ook niet superrespectvol naar hun toe te zijn.
     
  9. Laten we hier niet een wellus nietus spelletje gaan spelen, het gaat mij om de opmerking die Cybermonk aan het eind maakt! Die vind ik, zeer ongepast en pijnlijk, en zeker hier niet op zijn plek!
     
  10. Zijn laatste opmerking was
    lijkt me dat die dat toch gewoon mag hopen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina