1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De aansluitdoos was bij mij al gewijzigd in een eengatsdoos door een installateur van casema destijds, mijn coax en mijn modemaansluiting zitten daar beiden op aangesloten. Nu zit daar dus de breedbandversterker tussen, als ik de modem op die breedband aansluit doet internet het niet dus die heb ik snel ff teruggeschroefd.
    Mijn hoofdaansluiting zit dus in de meterkast, in de kamer heb ik gewoon een aansluitdoos met 2 aansluitingen de tv en de radio.
    Ik vind de uitleg ook erg verwarrend want moet ik nu ook een eengatsdoos in de kamer hebben als mijn hoofdaansluiting in de meterkast zit?
     
  2. Op zich is de uitleg niet zo verwarrend, maar wel het feit dat er maar 1 wandcontactdoos in het installatiepakket zit. Ik moest beiden vervangen, maar heb Ziggo kennende maar direct voor eigen rekening een nieuwe wandcontactdoos in de woonkamer geplaatst die wel retourgeschikt is.

    Bij mij werkt nu al geruime tijd iTV probleemloos, maar als ik op Ziggo had gewacht (er is me door de helpdesk bijna twee weken geleden een tweede wandcontactdoos toegezegd), dan had ik nu nog steeds geen iTV gehad:cry:
     
  3. Sorry, idd niet slim. Maargoed nederlanders en handleidingen lezen gaan niet samen ;) zeg ik dan maar ;) hahahaha
     
  4. Maar gisterenavond een film aangezet en werkt perfect, soms wat haperingen, maar dat heb ik met gewoon tv kijken ook, wat ik raar vind. Want het signaal is bij mij altijd 100 procent.
     
  5. Is er al enige duidelijkheid wanneer de nieuwe firmare beschikbaar kan komen? En wat er dan in zit??
     
  6. Vol verbazing......

    Zoals eerder vermeld hier op het forum, kreeg ook ik geen verbinding met het Itv, (kwam niet eens in het scherm om mijn acount gegegevens in te vullen) terwijl de aansluiting volgens het boekje veranderd is.

    Heb de helpdesk gemaild, die mijn verhaal door hebben gestuurd naar het technische team van Ziggo....die kontakt met mij zullen opnemen.

    De afgelopen tijd viel me wel op dat het signaal niet steeds op 100% stond in het info-scherm (ben ik wel verbaasd over want ik heb een stuk beter beeld als voorheen?)
    Net wat programma's gekeken die ik van de week op de recorder had opgenomen, en bij het kijken bij de info zag ik ineens wel 100% staan.
    Ach, dacht ik..laat ik dan nog een keer het Itv proberen te instaleren....
    Vol verbazing merk ik ineens een ander scherm op!!!!:shock:
    Of ik mijn account gegevens in wil vullen???
    pffff...........natuurlijk!!!

    Goed..om een lang verhaal kort te houden....
    Itv is geinstaleerd......en......ik kan programma gemist zien....én de Tv-theek! :applause:

    Het testen kan nu ook hier beginnen!!!
    Vraag me wel af of dat technische team van Ziggo op afstand "iets" heeft kunnen doen of veranderen??

    Dag!
    Visje...
     
  7. Volgens mij komt van dat beloofd terugbellen ook niets terecht, net als al die andere zaken van Ziggo, alleen maar uitstel en uitstel. Wordt er niet goed van. Ik wacht ook nog steeds op een telefoontje van een technisch iemand, maargoed dat hoeft nu ook niet meer, want het werkt.

    Maargoed dit heeft niets met ITV te maken, wilde het toch effe kwijt.:oyeah:
     
  8. De service van Ziggo is inderdaad ver onder peil, wij bieden ons aan als testpanel en vervolgens beantwoorden ze onze vragen niet, ik hoop echt dat het testpanel ook onderdeel zal zijn van de eindevaluatie want die scoren op dit moment echt een dikke dikke onvoldoende.
     
  9. Dat zeker, wel jammer van zo'n groot bedrijf. Maargoed ieder groot bedrijf heeft hier last van, mist het georganiseerd is. Ziggo moet nog veel leren.

    Misschien ook andere mensen aannemen, ik had laatst toch een b*tch aan de telefoon, was niet tussen te komen. Nee was nee. Niet links en niet rechtsom.
     
  10. Bedoel je haperingen als in een beetje "stotterend" beeld, dat het lijkt of het beeld even een fractie van een seconde blijft hangen? Dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan de Cisco zelf en niet aan je signaal. Bedoel je haperingen waarbij het beeld even wat blokkerig of verstoord wordt en/of waarbij het geluid eventueel klinkt alsof je onderwater zit? Dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan het signaal. In dat geval zou mogelijk de ber-waarde die je bij dezelfde signaalsterkte kunt vinden groter is dan 0.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina