1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hmmm, ik heb er geen extra zenders bij gekregen, ligt dat aan het feit dat ik mijn oude smartcard gebruik en zijn die nieuwe zenders er wel op de andere smartcard (geen idee waarom ik de oude smartcard dan zou moeten gebruiken).
     
  2. Op de nieuwe smartcard staan alle zenders, geen idee voor hoelang. Ik dacht eigenlijk 2 weken maar schijnbaar is dat iets langer tegenwoordig.
     
  3. Hmm, goed om te weten, dank je wel
     
  4. Het is nu (tijdelijk) zes weken
     
  5. geen probleem met cisco

    heb alles volgens het de handleiding gedaan vanaf dag 1.
    eerste twee weken kon alleen tv gemist bekijken naar twee was bij mijn tv theek ge geacitveerd ook geen problemen mee 1 of 4 voor komen in af gelopen drie weken dat sever erro had uit zetten dan weer aan zetten of even de steker er uit en op new aan zetten . dat is simpelen kan het niet.
     
  6. Ik dacht dat het aan mij lag.

    Begon met een foutmelding met opnemen.
    Na het eraf halen van de stroom deed interactieve tv het niet meer en activatie ging fout met provisioning error code "E".

    Daarna stroom van de versterker gedaan, weer stroom van de cisco af gehaald en opnieuw er op gezet. Probleem lijkt nu verholpen...
     
  7. Jullie hebben allemaal massel denk ik dat het wel werkt, ik kan nog steeds helemaal niets... Ik heb wel die brief ontvangen van Ziggo dat alles erbij is gezet voor deze proef, maar ik kan nog steeds niets.
     
  8. Bij mij hadden ze het op de verkeerde (dus nieuwe) smartcard geactiveerd. Wordt dus wel vervelend als de preview periode afloopt want dan kan ik mijn extra pakketten niet meer bekijken omdat die op mijn huidige (en doorgegeven!) smartcard zitten.

    Ik hoop dat Ziggo ook gaat leren van dit traject want het loopt niet echt soepel.
     
  9. Itv

    Na dit hele topic nogmaals van voren en van achteren gelezen te hebben besluit ik mijn bevindingen en problemen ook maar eens te posten. Ik besef dat dezelfde opmerkingen al vaker gedaan zijn, maar wellicht dat toch iemand een tip kan geven.
    Sinds de aansluiting van de cisco heb ik ongeveer 1 dag uitzending gemist kunnen bekijken. Hieruit maak ik op dat toen mijn interactieve televisie goed aangesloten was. Inmiddels staat er bij interactieve televisie status even wachten. Als ik interactieve televisie opnieuw probeer te installeren krijg ik provisioning error. Er staat dan dat het op de achtergrond opnieuw geprobeerd wordt, maar er veranderd niks. Uit de mail van maandag 26 januari maak ik op dat de pakketten inmiddels geactiveerd zouden moeten zijn. Ook hier merk ik alsnog niks van. Ik heb sinds het begin niks aan mijn aansluiting veranderd en ben dan ook van mening dat deze wel zou moeten kloppen, aangezien het toen 1 dag gewerkt heeft. Ook heb ik hier op het forum gelezen dat de epg tot 14 dagen vooruit te zien zou moeten zijn, dit is bij mij ook niet zo. Mijn postcode gebied is 4207.
    Met alle drie mijn kaarten (mijn twee oude, waarvan ik er 1 heb doorgegeven en mijn nieuwe) heb ik dezelfde problemen. Op mijn mail heb ik nog geen reactie gekregen, maar ook daar ben ik niet enige in heb ik al gelezen. De stroom heb ik voor iedere nieuwe poging er ongeveer een minuut afgehaald en ben ook regelmatig terug naar fabrieksinstellingen gegaan, maar dat werkt in ieder geval allemaal niet.
    Alvast bedankt voor eventuele reacties.
     
  10. Niet alle zenders hebben 14 dagen in de epg.
    Film1 heeft dat iig wel.
    Bij andere zenders is het meer dan 2 dagen.
    Voor deze uitgebreidere epg moet je wel door de provisioning heen zijn.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina