• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Status
Niet open voor verdere reacties.
De foutmelding die je krijgt staat los van de activatie van de smartcard. Heb je de aansluiting al nagelopen? Doorgaans zit daar het probleem in.

Het valt mij toch echt op in dit forum dat de meeste problemen niet in de thuis installatie zitten, maar pas opgelost zijn als er een monteur langs is geweest.
Het moet voor Ziggo toch mogelijk zijn om de router via het macc adress te kunnen zien?
 
Vandaag ook wederom een mail ontvangen dat het interactieve gedeelte nu echt geactiveerd is. Dus vol verwachting de boel aangezet.....

Helaas nog steeds de melding dat ik het telefoonnummer moet bellen. Ik ben het spoor dus aardig kwijt. Heb ik nou iets fout in huis, of slaan die emails gewoon nergens op :confused:

Heb je al eens geprobeerd je box naar fabrieks instellingen te resetten??? Ik denk dat als je daarna weer de installatie afloopt het misschien wel werkt!
 
Nou, hier ineens een provisioning error helaas.
 
Zo...
Nu heb ik volgens Mijn Ziggo én volgens een helpdesk medewerkers op papier geen enkel product meer. Terwijl ik vandaag juist een mail kreeg dat iTV enzo geactiveerd is. Helpdesk snapte er ook niets van.
Morgen wordt ik als het goed is teruggebeld.
Maar ik vrees voor verlies e-mail adressen en dat ik over een paar dagen geen TV en geen internet meer heb.
Iemand anders ook van dit soort vreemde zaken meegemaakt ivm test iTV??
 
Heb je al eens geprobeerd je box naar fabrieks instellingen te resetten??? Ik denk dat als je daarna weer de installatie afloopt het misschien wel werkt!

Heb dit geprobeerd, krijg nu een error dat de gegevens die ik invoer niet kloppen :confused: met als gevolg een provisioning error.

:censored:
 
Werkt eindelijk

Mischien een tip toch voor iedereen die nog steeds de 0900 melding krijgen.
Naar aanleiding van de email dat mogelijk de oude smartkaart gebruikt moet worden het volgende gedaan:
De nieuwe smartkaart verwijderd (ontvanger uitzetten natuurlijk) oude smartkaart erin.
Stekker eruit gehaald voor 30 seconden.
Vervolgens de hele interactive installatie opnieuw gedaan.
Dit was voor mij de oplossing na weken knoeien en dan wel en dan weer niet een server error melding of 0900 melding.
Soms werkte uitzending gemist voor even.
Het vreemde is dat volgens de Ziggo helpdeks het interactieve gedeelte op mijn nieuwe smartkaart geactiveerd is.
Niet dus blijkbaar.
Signaal en kwaliteit zijn hier beiden 100%
Eindelijk gaat hier de test dan beginnen.
Kijken hoe het bevalt.
 
Het domme is dat bij mij alles prima gewerkt heeft en nu dus nada niente meer.
Ik zal de cisco zo eens helemaal van de stroom afhalen, kijken of dat scheelt.(en er daarna weer aan hangen, voor de bijdehandjes hier :cool: )
 
Het domme is dat bij mij alles prima gewerkt heeft en nu dus nada niente meer.
Ik zal de cisco zo eens helemaal van de stroom afhalen, kijken of dat scheelt.(en er daarna weer aan hangen, voor de bijdehandjes hier :cool: )

Ben benieuwd of het dan wel werkt...... heb namelijk precies hetzelfde probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan