1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. <opvoedmode aan>
    Je had ook even kunnen zoeken in dit forum naar teletekst, dan had je het misschien nog sneller geweten.
    Dit is namelijk meerdere malen gevraagd en beantwoord,
    <opvoedmode uit>
     
  2. Als ik had geweten dat het teletekst ondertiteling was op discovery science had ik dat inderdaad kunnen doen maar dat wist ik dus niet, dus kon ik ook niet weten dat ik op teletekst had kunnen zoeken
     
  3. <test result modus aan>
    Ik heb dit advies uit jou opvoedmodus zojuist even uitgevoerd
    en hierbij het testresultaat: Het zoeken in dit forum heeft mij iig geen sneller resultaat gegeven dan dat ik jou jou antwoord zag staan.
    advies: fase1 -Vragen van mede testers aub blijven beantwoorden. ook al is dit tegen het advies van ziggo in. ( u weet wel de nota: klanten aan het lijntje houden) fase2 - Verwijdering van de opvoedmodus sequence: zoeken in het forum.
    <end test result modus>

     
  4. Ik heb dit dus ook gehad en bij mij is er een ziggo monteur bij het ontvangstation (in de wijk, dus niet in huis) gaan kijken en heeft iets gedaan waardoor het wel werkt.
     
  5. afspeelknop

    mijn afspeelknop is nog steeds weg iemand een idee hoe deze terug komt, ik wordt er moedeloos van dat ik geen antwoord krijg van Ruigrok
     
  6. kitaro1 ff pm'en
     
  7. UPDATE test Interactieve Televisie [CODE2a]

    Och hier werkt het ook niet (4849, Dorst). Ik heb het op gegeven. Heb al diverse emails gestuurd naar Ruigrok, geen antwoord natuurlijk.

    Heb naar aanleiding van de email (UPDATE test Interactieve Televisie [CODE2a]) die ik vandaag ontving maar weer een email gestuurd naar Ruigrok dat ik alles terug wil sturen en hoe ik dat zo snel mogelijk kan doen. En schrik niet, binnen 7 minuten antwoord:

    Hartelijk bedankt voor je bericht. Hoewel je vraag duidelijk is voorgelegd aan de ITV helpdesk bij Ziggo, heb ik er alle begrip voor dat je uit het testtraject wilt stappen. Begin volgende week horen wij hoe het retourtraject gaat verlopen. Deze informatie zullen we je dan terugsturen. Op het moment dat de decoder terug ontvangen is wordt de borg direct teruggestort.

    Met vriendelijke groet,

    Martijn
    Ziggo-panel

    ----------------------------------------------------------------------
    Hoop dus volgende week van alles af te zijn! Ik heb het opgegeven. Heb geen zin in dit gedoe.
     
  8. Vandaag ook wederom een mail ontvangen dat het interactieve gedeelte nu echt geactiveerd is. Dus vol verwachting de boel aangezet.....

    Helaas nog steeds de melding dat ik het telefoonnummer moet bellen. Ik ben het spoor dus aardig kwijt. Heb ik nou iets fout in huis, of slaan die emails gewoon nergens op :confused:
     
  9. Overigens over die provisioning error, die had ik in het begin ook maar toen ik de kabel naar de videorecorder (rf bypass) uit de ontvanger had gehaald werkte het daarna gelijk, misschien toeval maar wilde het jullie toch niet ont houden.
     
  10. Gewoon bellen naar 020-6238512 (Ruigrok) en naar iemand vragen die iets afweet van de Ziggo Panel/test.

    Ik werd gisteren ook vriendelijk geholpen, maar tot op heden kan ik helaas nog niets, maargoed alles gaat via Ziggo en dat is al niet zo snel.
    Dus ze geven alles door aan Ziggo en kunnen niets zelf regelen, maar het is altijd effe fijn om met iemand te spreken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina