1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De eerste monteur moest zelfs de consumenten ingang bellen voor ondersteuning. Hij stond erg lang in de wacht en daarna toen het te moeilijk werd (en inmiddels 17:15 was) werd zomaar opeens de verbinding verbroken.. Waarschijnlijk had men aan de andere kant al weekend...
     
  2. Iemand die de in de mail genoemde HD-content al heeft gevonden? :-P
     
  3. Bij wie is itv geactiveerd zowel op de oude asl op new kaart

    bij is op de oude kaart
     
  4. Ook ik...

    Hier werkt de interactieve TV ook niet (4826 Breda) kreeg afgelopen maandag een mailtje dat de Itv geactiveerd was, gelijk geïnstalleerd en ik kreeg foutmelding: Provisioning Error, linksonder staat dan ook nog (in dat schermpje) Cond. K of Cond. B

    Vandaag kreeg ik wéér een mailtje dat ik gebruik kon maken van Itv, dus weer maar eens geprobeerd, helaas hij blijft Provisioning Error geven en probeert het op de achtergrond nog een keer. Als ik kijk bij status interactieve TV dan staat er OF opnieuw proberen OF even wachten.....

    Ik heb ruigrok 2 dagen geleden een mailtje gestuurd maar als ik zo terug zit te lezen mag ik blij zijn als ik over 3 weken een mailtje terug krijg dus? :?

    Gelukkig zit ik in het testpanel want je zou er toch niet vrolijk van worden als je er voor zou moeten betalen toch?
     

  5. Heb je je mailtje van opwinding niet te snel gelezen?

    stond er niet GEEN gebruik maken van iTV:grin:
     
  6. :schater: nee goed gelezen, overigens zat er bij dat mailtje wel een link naar een enquete waarin gevraagd werd of de installatie enz. gelukt was EN of Itv het deed.
    Ben ik de enige? of zijn er inmiddels al meer?
     
  7. De foutmelding die je krijgt staat los van de activatie van de smartcard. Heb je de aansluiting al nagelopen? Doorgaans zit daar het probleem in.
     
  8. Helaas ook hier dezelfde foutmelding bij het afspelen via de tv-theek en net gemist: "afspelen niet gelukt, druk op 'ok' om TV te kijken. Probeert u het later nog eens." alleen helaas blijft het later precies hetzelfde, heb een hard reset hier ook al geprobeerd trouwens.

    Overigens krijg ik ook de ondertiteling op bijv. Discovery Science niet werkend terwijl ik het wel aan heb staan in de instellingen, en in mijn oude ontvanger werkten ze gewoon, iemand een trucje hiervoor?
     
  9. De Cisco ondersteunt (nog) geen teletekst-ondertiteling en Discovery Science e.d. heeft alleen teletekst-ondertiteling en geen DVB-ondertiteling.
     
  10. Ok, helaas dan, bedankt voor je snelle reactie in ieder geval
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina