1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ok knop

    Iemand enig idee hoe ik de ok knop weer terug kan krijgen. Tot dinsdag was deze er wel, maar na een reset en terugzetten van fabrieksinstellingen kan ik niets meer kijken, want ik kan niet op ok drukken.. Ruigrok reageert ook niet, misschien heeft een andere tester een idee.
     
  2. Heb je ITV wel weer opnieuw geinstalleerd dan?
     
  3. soms sever erro

    maar tellen laten doet het weer gewoon.
    als doet perfect hier gorinchem.

    hoor eens jongens we zijn tester dus kunnen in centralen ook dingen weer aan update of storingen verhelpen die wij hier melden.

    ruigbok zeg geef ook geen hoort meer zin de cisco zijn afgeleverd zijn.
    ze zoude rond deze tijd weer vragen lijst mailen .
    maar hoor niks meer van hun.
     
  4. Ja dat heb ik ook weer gedaan, ik snap er niets van
     
  5. Het duurt soms wel een paar tellen voordat de knop er is.
     
  6. Voor snel doorspoelen van opgenomen programma's: Stel je hebt een uur opgenomen en je zit nog ruim in het vorige programma: Toets dan 20 of 25 in. (is percentage van de opname vanaf beginpunt) Zit je dan te ver, toets een lager getal etc.
    Verder heb ik de intervalinstelling op 30 sec of 1 minuut en zodat ik ook nog eens razendsnel kan 'spoelen' door de cursor links of rechts ingedrukt te houden. Toegegeven: staat niet in de gebruiksaanwijzing.
    Trage zapsnelheid is ook al betrekkelijk: als je op info drukt kan je na een sec zeer snel langs alle kanalen (ook al) via de cursor links/rechts.
    En na wat gewenning vind ik de afstandsbediening top. Het enige jammerlijke is dat er niet meer tv-fuuncties mee te bedienen zijn.

    Waar ik wel kritiek op heb is de afhandeling van het iTv-trajekt: ook hier werkt zo goed als niets (meer) van iTv. Ook geen nieuwe mail of brief hierover gehad.
     
  7. De brief en het vragenformulier komen eraan.
     
  8. stitch_duck

    stitch_duck Forum Member

    Berichten:
    338
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Locatie:
    015 Ziggo (Casema)
    Lid geworden:
    24 mrt 2008
    Inmiddels ontvangen:


    Vanaf nu kun je Interactieve Televisie van Ziggo gebruiken en gebruik maken van onderstaande twee pakketten:
    • Net Gemist: tot 10 dagen terugkijken naar Uitzending Gemist van de Publieke Omroep en een selectie uit de tv-programma's van SBS6.
    • TV-theek: op elk moment toegang tot een selectie van films, tv-series en (kinder)programma's, ook in HD kwaliteit.
    Help! Interactieve televisie werkt niet bij mij

    Werkt Interactieve Televisie niet en heb je twee smartcards? Probeer dan je oude én nieuwe smartcard in de ontvanger. Lukt dat niet, neem dan contact op met Ziggo-InteractieveTelevisie@ruigroknetpanel.nl .
    Wijzigingsbrief ontvangen van Ziggo?
    Omdat Interactieve Televisie via het gewone proces bij Ziggo is geactiveerd, krijg je automatisch een brief hierover. Deze brief heeft geen betrekking op deze test en kan je negeren. Wees gerust, je ontvangt geen factuur van Ziggo voor het gebruik van Interactieve Televisie en de twee aanvullende pakketten tijdens de testperiode.
    Duur testperiode
    Natuurlijk willen we graag dat je alle mogelijkheden van Interactieve Televisie rustig kunt uitproberen en je ervaringen met ons deelt. Daarom weten we nog niet precies hoe lang de test duurt. Natuurlijk laten we je tijdig weten wanneer de test afloopt.

    Bereikbaarheid helpdesk
    De Helpdesk krijgt meer vragen dan we hadden verwacht. Hierdoor kan het soms iets langer duren voordat je antwoord van ons krijgt. We vragen je begrip hiervoor.
    Heb je nog vragen, kijk dan eerst bij de veelgestelde vragen te kijken op http://onderzoek.netpanel.nl/ZiTV_FAQ .
    Mocht je vraag niet in de FAQ staan, stuur dan een mail naar:
    Ziggo-InteractieveTelevisie@ruigroknetpanel.nl .


    Tot slot willen we je vragen om via onderstaande link enkele korte vragen te beantwoorden (invullen hiervan duurt ongeveer één tot twee minuten).
     
  9. Na 2 monteurs en een hoop geduld, opnieuw instellen en proberen bleek er toch een storing te zijn buiten mijn woning. De 2e monteur was erg gedreven om het voor elkaar te krijgen en heeft erg zijn best gedaan!!! :) Waarvoor mijn dank!!

    Toen eenmaal de storing verholpen was en ik alles opnieuw heb geinstalleerd draaide alles als een tierelier! Gisteren nog even zitten genieten van Guus Meeuwis..

    Nu nog even geduld hebben voor een update voor de snelheid, want die is toch wel erg traag.. Ben ook benieuwd naar de HD content in de tvtheek.
     
  10. Ik moet ook eerlijk zeggen dat als je een goede monteur van Ziggo zelf te pakken hebt (en dus niet van een subcontracter) die monteurs idd top zijn!

    Ook bij mij wilde hij het persé perfect hebben waar ik al met minder genoegen zou hebben opgenomen. Vakwerk.

    Alleen wordt je wel wat minder vrolijk van de ontevredenheid die bij die goede krachten leeft over de gang van zaken bij Ziggo. Dan denk je dat mensen hier kritisch zijn over Ziggo, moest je die monteur eens horen.

    Kortom: jammer dat het feit dat er bij Ziggo ook absoluut erg kundige en klantgerichte mensen werken wat ondergesneeuwd wordt door de gang van zaken na de fusie.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina