1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier in Rokkenveen geen 0900 nummer meer maar inderdaad ook een serverfout.
    Staat er nog netjes bij om het straks nog een keer te proberen.
    Maar dat is al een paar uurtjes zo.
    Tja, nog een week of 6 en de test is voorbij.:censored:
     
  2. Straks gewoon nog een keer proberen dus... ze zijn blijkbaar druk bezig in Zoetermeer.:schater:

    Ik las van de ene Ziggo medewerker dat een harde reset (stekker 15 sec. uit) ook zou helpen. Dat heb ik ook gedaan; nu werkt het (deels). Dit was reeds een bekend probleem. :giveup:

    Ik hoop niet dat ze me zo uit de film trappen... :pompom:
     
  3. Nou, TVtheek werkt .. tenminste, vaak. Sommige delen zijn niet ingevuld (portaal nog niet beschikbaar oid), soms werkt afspelen niet (serverfout" of regelmatig hapert de film of heeft last van artefacts). In het laatste geval helpt soms het stoppen en opnieuw starten (zonder resume, wellicht iets met bufferen van de stream). Ook werkt stapsgewijs (pijltjes) niet zoals verwacht (2x drukken is geen 2 stappen lijkt 't) Geen HD films on-demand?

    Programma gemist deed het al; wat een *** indeling; is niet handig dat ik bij het bladeren alle journaals van de hele dag tegenkom :( Spoelen werkt niet lekker en is het - zoals gezegd - een rotklus om door al die items te bladeren (zoekfunctie?). Overigens worden opmaakfouten bij de provider niet gefilterd; de (online) menu-structuur bestaat uit (een soort) HTML files.

    Nu nog een wat logische indeling/categorieen en wat recente content ipv die ouwe bagger want alle Bassie & Adriaan's ken ik al :)

    PS: Voor degenen die steeds roepen dat je de WCD moet vervangen, als je reeds een fatsoenlijke hebt niet. Misschien handig dat Ziggo de eisen meldt zodat al die figuren met 2 linkerhanden straks niet onnodig aan de eigen installatie gaat sleutelen.
     
  4. Thuisgekomen blijkt het signaal op 0% te staan en de kwaliteit op 24%.... Toch nog beeld, maar op sommige zenders niks (Nick Junior bijv.. net de belangrijkste he..)

    Adapter en Breedbandversterker hebben nu een acceptabele temperatuur.. maar functioneren doet hij dus niet.... het is het een of het ander denk ik.

    Zicko gebeld, 'Heel vervelend' er kan op 4 februari een monteur komen. Ik heb de vriendelijke jongeman een prettige avond gewenst, en het aanbod vriendelijk afgeslagen. Voor mij houdt het avontuur nu op, ik ben er klaar mee.

    De versterker is er weer tussenuit, signaal nu 100/100. Geen iTV en dat was wel de bedoeling uiteindelijk... Jammer maar helaas. Gordijntje kan dicht.
     
  5. En dat in 1 bericht. :?
     
  6. Kan er ook wel 2 berichten van maken. Retoursignaal werkt, downstreamsignaal is 100% en heb gisteren 2 films gekeken, 2 docu's en 1 kinderserie. Ik heb je ook gemeld dat het probleem verholpen kan worden door het afspelen opnieuw te starten (lezen?).
     
  7. Het is al vaker ter sprake geweest. Het gaat niet alleen om het retourgeschikte. Dat is ook belangrijk, maar vod en uitzending gemist worden verstuurd over een frequentiegebied dat zit in het splitsgebied van radio en tv en daarom adviseert ziggo om de wcd te vervangen.
    Dat het bij jou wel werkt wil niet zeggen dat het bij iedereen goed gaat.

    Hier heb je een goed punt.
     
  8. Wat leuk toch nog Kattukers in de test hahaha. Ik heb op m'n eigen smartcard nog steeds niets en gebruik nu de kaart die bij de Cisco zat. Nu heb ik wel itv en programma gemist! Heb wel m'n kaartnummer destijds aan Ziggo gegeven.
     
  9. Hier werkt het foutloos.... Maar ja ik heb mijn WCD dan ook wel vervangen. Om TheGrouch aan te vullen: eigenlijk is elke (passieve) WCD retourgeschikt, maar niet voor alles. doordat er normaliter een lowpass filter in zit wordt het signaal in gebruik bij iTV (wat in het grensgebied zit) gedempt en kan het dus best zijn dat het meestal werkt, maar wel met een veel hogere foutrate (en dat is niet het signaal/kwaliteit balkje onder het menu) met als gevolg haperingen etc. Maar goed, het is iedereen vrij om de aanwijzingen die bij het installatiepakket geleverd worden te negeren natuurlijk.
     
  10. ik dacht vanmiddag kom ik trek de stoute schoenen aan en ik top mijn oude smartcard in de ontvanger. ITV opnieuw geinstalleerd en....e voila, werken als een tierelier. prog. gemist en de tv-theek werken. zag alleen bij het afspelen van een VOD dat er haperingen zitten in het beeld tijdens het afspelen.
    maar het werkt iig! dat word het weekend eens keihard film kijken :D
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina