1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zie de post van jongentje. Op de site waar hij een link naar geeft staat alles uitgelegd wat je in je post als raar bestempelt (en nee, ik ben dus niet de enige die die informatie gehad heeft).

    Bovendien stond er ook in één van de eerste mailtjes dat je je adresgegevens en kaartgegevens kon doorgeven. Als je daar het nummer van je oude kaart had doorgegeven, werden de diensten op je oude kaart geäctiveerd. Als je dat niet hebt gedaan, werden de diensten NIET op je oude kaart geäctiveerd, maar op de nieuwe die je bij het installatie pakket krijgt.

    Dus op je vraag of je een informatie melding hebt gemist kan ik slechts volmondig "JA" antwoorden.

    Sorry.
     
  2. Zoetermeer, Oosterheem heeft nu weer iets anders: "SERVERFOUT! Probeer later nog es..."

    Pfff..... gaat lekker...

    Ik heb de allereerste TV-aansluiting in de meterkast niet gewijzigd: de oude zit er nog op. Ik kan wel de diverse Portals zien en door lijsten scrollen van Opr. Gemist. Ik neem aan dat e.e.a. dus zou moeten werken? iTV werkt tot nu toe nl. niet... :no:
     
  3. stitch_duck

    stitch_duck Forum Member

    Berichten:
    338
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Locatie:
    015 Ziggo (Casema)
    Lid geworden:
    24 mrt 2008
    Hier in Delft postcode 2622 ook, lijkt me een netwerkstoring.
     
  4. Helpdesk
    De test met interactieve televisie heeft meer vragen van testers opgeleverd dan we van te voren hadden verwacht. Hierdoor duurt de beantwoording van de vragen iets langer. We vragen je begrip hiervoor.

    Vriendelijke groeten,
    Alex Vos
    Ziggo-panel
    Och ik wacht pas 14 dagen op antwoord van Ziggo. Iets langer is zeker tot na de test periode:!:
    En Alex heeft het vast ook erg druk:?: Heeft ook geen tijd om op emails te reageren.
     
  5. <erg flauwe modus>
    14 dagen is in Ziggo termen natuurlijk ook wel erg kort :lol:
    </efm>

    Serieus: meer vragen dan verwacht? Lezen die VOD mensen die deze test begeleiden dan nooit dit forum? Kitaro1 en minstens 1 andere collega wiens naam me even ontschoten is iig wel en vooralsnog als ik hier lees is er weinig nieuws uit de test gekomen. Alle issues klinken erg herkenbaar.
     
  6. hier in postcode 2521 (den haag) werkt itv nog niet, krijg het scherm met dat 0900 nr om een abb. af te sluiten.
    ik wacht het af verder, zie vanzelf de mail wel verschijnen etc.
     
  7. Ik heb het zonet ook nog even geprobeerd (in Z'meer Oosterheem). Ik krijg nu een provisioning foutmelding. Eerder ging het hier ook 'gewoon' goed, maar kreeg ik in veel gevallen het 0900nr te zien. Hopelijk morgen meer succes.
     
  8. Zoetermeer, Oosterheem: na nog wat gelezen te hebben nog iets veranderd aan mijn setup. Ik weet nu ook dat een WCD een WandContactDoos is... Mijn god... waar stond dit dan ergens?

    De Cisco ontvanger moet direct op de versterker aangesloten zijn en mogelijk moet je contactdoos in de meterkast (indien aanwezig) vervangen worden t.b.v. het retoursignaal.
    Anyway, tussen de ontvanger en de versterker was bij mij nog een wandcontactdoos aanwezig: 1 coax in (in de muur): twee, nl. radio en tv uitgangen. Deze heb ik nu vervangen door een 1-gats exemplaar. Volgens mij nutteloos maar goed...

    De foutmeldingen zijn sinds vandaag: TV-theek: "SERVER FOUT blabla..." en Progr. Gemixt: "Geen netwerk gevonden blabla...".

    Het zou leuk zijn dat, als je klanten informeert dat e.e.a. zou moeten werken, alle werkzaamheden aan Ziggo kant ook zijn uitgevoerd. Ik zoek me nu nog steeds de schrompes waarom het bij mij niet werkt... Ik kan nix (tot nu toe) afspelen van TV-theek en Prog. Gemixt.

    Tips?

    Beetje kl:censored:te zo...
     
  9. serverfout

    In woudenberg 3931 krijg ik steeds serverfout, probeer het later nog eens? Is er soms een storing bij Itv
     
  10. Update: TV-theek werkt nu. Ik krijg een (OK) Speel button nu linksonder in mijn menu scherm. Blijkbaar was het probleem toch die WDC?? Of misschien iets bij Ziggi??

    Oproep Gemixt werkt nu alleen nog niet... :schater:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina