1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. I know....

    Hahhaa TPG....
     
  2. Hier in Amersfoort werkt sinds gisteren (zeg maar sinds de Ziggo-brief) alles als een zonnetje. Maar wel op de nieuwe smartcard (waarvan het nummer overigens keurig in de brief wordt vermeld).
    Ik heb nu ook (naar ik aanneem tijdelijk) alle zenders zoals Film1 en de HD-kanalen.
     
  3. Hier in gorinchem werkt sinds gisteren avond

    zonder een mail van ruigroknet

    geen brief van ziggo gehad.

    het werk echt super perfect beeld.
     
  4. Ik krijg net het bericht van het thuisfront dat zowel TV als Internet het niet meer doet.. De kleine wou een andere zender opzetten, en toen kwam de boodschap "Geen signaal". Even later viel ook Internet eruit...
    Of het een wijkstoring is, heel toebvallig, of een defecte breedbandversterker durf ik niet te zeggen....:sad::sad:
     
  5. Het werkt bij mij inderdaad nu ook!
    Heb alleen nog steeds geen mail gehad. Maar heb het liever zo dan dat ik wel een mail had en geen VOD...
     
  6. Hoi allemaal,
    Hier even mijn bevindingen.
    Interactieve tv en programma gemist werkt sinds begin deze week. Heb opnieuw interactieve tv optie kabelmodem geinstalleerd en toen werkte het.
    HDtv en Film 1 werkt bij mij niet. 0900 melding.
    Op de slaapkamer staat mijn oude Humax decoder ( aangesloten op breedbandversterker) en hier werkt alles boven kanaal 101 Humor tv niet met een E35 ''even geduld'' melding. Mijn oude smart card zit hierin.
    Dus geen porno in de slaapkamer:wink:

    Mijn bevindingen over de Cisco 8455DVB.
    - afstandsbediening is echt compleet waardeloos.
    - opgenomen programma's door- en terug spoelen gaat enorm traag. Als de epg timing niet helemaal klopt en je moet een kwartier doorspoelen kost dit enorm veel tijd.
    - zeer trage zap snelheid in vergelijking met Humax.

    Mijn bevindingen over het hele traject:

    Was zeer verbaasd over dat je zelf het een en ander zelf moest monteren.
    Leuk als je bijvoorbeeld een oud vrouwtje bent of 2 linkerhanden hebt.
    De reactie tijd van het Ruigrok panel mail adres vind ik bijzonder traag en de informatie bijzonder onprofessioneel.
    Enige interessante vind ik het opnemen. Programma gemist vind ik weinig toevoegen omdat je met opname functionaliteiten alles per week op kan nemen.
    Videotheek voegt ook niks toe. Oude films en kan mij niet voorstellen dat ze het uitzendschema van Film1 gaan evenaren, terwijl Film 1 ook al hopeloos achterloopt.

    Ik denk dat ik alles na het test traject retour stuur. Ik voorzie hier ook al de nodige problemen mee met het terugkrijgen van je borg. Ik koop zelf wel een decoder met opname functionaliteiten en of een breedbandversterker.
     
  7. Als dat een HighDef-decoder moet zijn, mag ik je dan wijzen op deze humax
     
  8. Over het meeste van je post ben ik het met je eens, of heb ik geen mening, maar bovenstaande is onterecht. Er is vantevoren gewaarschuwd dat je, wanneer je aan het testtraject mee wil doen, wel zelf wat handigheid in huis moet hebben omdat er ook wat installatie moet gebeuren, en dat er geen monteur voor langs kon komen.

    Eén van de onderdelen van de test die expliciet genoemd is, is bovendien de zelf-installatie handleiding: als je opmerkingen hebt over de bruikbaarheid daarvan zul je daar feedback over kunnen geven.
     
  9. Ik ben het hierover ook niet met je eens. Voor mij kwam de installatie als een verrassing. En ik ben niet dislectisch:wink:

    Aangezien jij toch zo goed op de hoogte bent,
    kan je me dan ook even uitleggen waarom met mijn oude smartcard Itv en programma gemist wel werkt en met mijn nieuwe smartcard niet?

    Of heb ik hierover ook een informatie melding gemist? Met mijn nieuwe smartcard na activatie van itv, zonder foutmelding, werkt het dus nog niet en met de oude wel.
     
  10. Je hebt toch deze site gekregen: http://onderzoek.netpanel.nl/ZiTV_FAQ staat het allemaal op. En als je je "oude" smartcard nummer hebt doorgegeven dan zou daar iTV op geactiveerd worden. Dat heb je zelf aangegeven bij aanmelden!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina