1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik krijg net een brief van casema met "mijn" verzoek tot wijziging van mijn abbo. Betaal ik ineens 9,95 extra voor interactief totaal pakket!


    Gelukkig staat in het mailtje dat we dit mogen negeren.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jan 2009
  2. heb je het "Ziggo-panel" mailtje gelezen? En dan niet bekeken, maar ècht gelezen?

     
  3. Wel gelezen maar niet goed genoeg blijkbaar, niks gezegd :oops:
     
  4. :sleep:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jan 2009
  5. @Ferry: Als je je mailtjes net zo injast als die post, zul je denk ik nooit hulp krijgen. Gebruik voor de verandering eens alle toetsen van je toetsenbord (niet tegelijk), dus ook leestekens e.d. Let ook op of alle letters ook in je post staan. En misschien moet je het blind typen nog even links laten liggen, en je berichten nalezen voor je op "reageren" klikt...
     
  6. Anyway, voordat er nog meer posts komen over typgedrag...

    Ik heb zonet geprobeerd het interactieve gedoe aan de praat te krijgen. Na in voeren van mijn klantnummer, postcode en huisnummer loopt de gele statusbar langzaam terug. Duurt een eeuwigheid en ik kan volgens mij nog nix. Ik kan de TV-theek bekijken/zoeken en de mogelijkheden van Prog. Gemist zie ik maar ik kan nergens dit kreng afspelen. Pincode 0000 heb ik nog nergens ik kunnen geven.

    Ja, ik heb een mail gehad dat e.e.a. geactiveerd was en ik heb de mooie - duur uitgevallen - factuur mogen ontvangen. Gelukkig mogen we deze negeren.

    Anyway, ik kan nog steeds nada... Ik wacht wel weer even af...
     
  7. Bij mij werkt het sinds ik het volgende gedaan heb:

    In de doos met de Cisco ontvanger zat ook een smartcard en die heb ik Cisco gestopt !!! Ik vond het wel vreemd dat ik eerst mijn smartcardnummer moest doorgeven bij het aanmelden voor de test. Alles zenders die ik had plus de HDTV zenders werkte ook gewoon(eigelijk had ik alle beschikbare zenders) met deze smartcard. Ik kreeg alleen ITV niet aan het werk. Toen ik vandaag het overzicht kreeg met alle Ziggo diensten die ik heb stond de ITV er ook bij als pakket, ook stonden mijn 5 smartcards die ik gebruik op de lijst, maar niet de nieuwe die in de Cisco zat. Ik begon toen te twijfelen en heb mijn oude smartcard (die nog in mijn Humax zat) in de Cisco gedaan en opnieuw ITV geinitialiseerd en ja hoor het werkt !!!!
    Alleen heb ik nu alleen weer de zenders die op deze smartcard gekoppeld zitten, dus niet de HD zenders als Discovery HD etc.... (Da's dan weer jammer):?

    Ik zal waarschijnlijk wel iets niet goed gelezen hebben:sleep:, maar goed gelukkig werkt het en zal ik eens gaan genieten van de ITV diensten....:pompom:
     
  8. Mischien kan Ferry het door omstandigheden wel niet beter...

    Maar idd tis wel heel moeilijk om echt te begrijpen wat er nu eigenlijk staat maar er is uiteindelijk wel uit te komen.
     
  9. Vaag... ik heb zonet mijn smartcardnummers gechecked: deze zijn ok. Op de factuur staan TV Z1, Digitaal Totaal pakket, Progr. gemist, TV-theek, internet Z3 en Telefoonlijk1 als abbo's te boek, maar nix werkt.

    Alle smartcards geprobeerd. Iedere keer eerste en tweede STB dhcp gedaan, firmware update e.d. maar iTV werkt niet. Provisioning status is wel Geactiveerd. Gedetailleerde status is: Tweede STB dhcp gedaan, interne kabelmodem. Maar ik kan nergens op play drukken bij TV-theek of Progr. Gemist. Ik hoef nergens een pincode in te vullen...

    Ik zal morgen maar es bellen of mailen. Wel erg jammer dit. Je zou hopen dat dit in 1 keer werkt. Ach, het is maar een testtraject moet je dan maar denken... :censored:zooi... :oyeah:

    :giveup:
     
  10. Hier het zelfde verhaal en aangezien het hier nog steeds niet werkt maar eens gebeld met de klantenservice.
    Eerlijk is eerlijk ik werd snel geholpen(korte wachttijd) en netjes.
    De dame vertelde mij dat deze brief automatisch wordt gemaakt maar dat het bedrag van €9,95 niet op de factuur zal staan.
    Afwachten dus maar even.
    Gelijk even gemeld dat de interactive diensten nog niet werken.
    Ze bevestigde dit en vertelde dat er druk wordt gewerkt aan de activatie.
    Gewoon even geduld hebben dus.

    Ja nadeel is dat de testperiode korter wordt ook al laat Ziggo doorschemeren de test best te willen verlengen.
    Het probleem wat alleen aanwezig is dat er €150 euro borg is betaald en dat die in maart weer retour komt bij het inleveren van de ontvanger.
    Nu zullen er best een hoop mensen zijn die het geen probleem vinden om de test langer te laten duren en zo het borggeld geen probleem vinden.
    Toch moet Ziggo ook rekening houden met mensen die het snel voorgezien houden en die willen hun borg terug hebben.
    Gezien de lange aanlooptijd kun je concluderen dat Ziggo iets te vroeg is geweest met het aanvangen van de test of de duur te kort heeft ingeschat.

    Hier wacht ik dan maar even af wanneer ik toegang krijg tot de interactive diensten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina