1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Waarom zijn we dan uitgenodigd voor deelname aan de test?
    Kunnen we lekker testen zo...
     
  2. Iig blij dat je kan kiezen. Het niet kunnen opnemen van een nieuw programma vind ik zelf nog net iets vervelender als het wissen van een programma waar ik kennelijk al maanden niet aan toegekomen ben.

    En helaas laat de grote van de harddisk van de Cisco langdurig bewaren van opnames toch niet echt toe.
     
  3. Iemand in 2224 al interactieve TV?
     
  4. Ik woon in Veenendaal (3904), bij mij werkt het ook nog niet. Klopt het dat het ook in Veenendaal niet mogelijk is. Zou wel vreemd zijn, waarom wordt ik dan uitgekozen voor de evaluatie.

    Ik zie overigens wel alle film content, maar ik blijf het rode scherm houden dat ik moet bellen......
     
  5. Heb email van Ziggo gekregen, ITV opnieuw geinstalleerd maar helaas. Nu las ik iets over een reset? Hoe doe ik dit (voordat ik dingen doe waar ik spijt van krijg....)?
     
  6. Ja ik kreeg netjes gister een mail van Ruigrokpanel maar helaas nog niks te zien. Het lijkt wel of er ene andere update heeft plaatsgevonden hier want het beeld is echt perfect hier. De HD kanalen staan regelmatig op hier.

    grt Willem
     
  7. Ja leuk he! zou je dit per mail voorleggen aan ruigrok krijg je als antwoord dat je mischien wel eens iets verkeerds hebt ingevuld bij de enquete.. en dat je mischien wel GEEN casema bent!

    Heb precies hetzelfde gehad. en ik ben toch echt wel oud casema. En dat heb ik ze terug gemaild. Daarna kreeg ik als andwoord dat het afgelopen vrijdag zou moeten werken voor IEDEREEN. Hierna weer de mail dat we afgelopen maandag waarschijnlijk bericht zouden krijgen. maar die heb ik niet gezien.

    Ik vind het zo onderhand wel tijd worden dat er eens het een en ander uitgelegt gaat worden omtrent deze test! ze zijn ergens aan begonnen en kunnen niet leveren. En wij worden maar aan het lijntje gehouden......
     
  8. Even afgezien van het feit dat ik de frustratie begrijp: je wist dat je mee deed aan een test. Je hebt kortom nergens recht op, levering van iTV is een gunst, geen recht in de test.

    Vind kortom sommige mensen hier wel erg hoog van de toren blazen over wanprestatie en zo.
    Deel van de test zal ongetwijfeld geweest zijn om op grotere schaal ook de logistiek bij Ziggo te testen. En kennelijk is dat er nuttig, want er blijkt eea nog niet echt soepel te gaan.

    Als je de Cisco officieel gekocht hebt in een officieel gesupporte postcode en een iTV abo hebt afgesloten is het natuurlijk een ander verhaal.
     
  9. Ben het helemaal met je eens als mede proefkonijn! :applause:
     
  10. hier werkt de itv nog niet (den haag) (krijg nog steeds de melding bel 0900etc...)ik wacht rustig op de dingen die gaan komen. er is genoeg te zien op al die zenders......
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina