1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.

  1. Heb ik ook last van.
     
  2. Ehh... wat heb je aangepast aan die Humax? Die van mij staat nu namelijk een beetje verloren in de hoek, terwijl ik over die Humax 100 keer meer tevreden was dan ik tot nu toe over de Cisco ben...
     
  3. bij doet tv gemsit zeer goed alleen tv theek niet

    tv theek kan nig niet afspelen krijf fout melding moet o900 belen om abonnement af te sluiten ik dacht het bij de test er bij zat wie weet kom het vandaag mordegn wel goed dat activer het test paneel het wel hoop ik . we zijn pas week werden . moet niet lang ga duren anders wordt test periode wel kort zo
     
  4. Als het goed is heb je een email gehad dat het nog 2 weken kan duren voordat alles geactiveerd is. Kwestie van je mail goed lezen.
    Ben wel van mening dat dan de testperiode eigenlijk op deze manier wel heel kort wordt.
     
  5. (kreeg ik maar die 0900 melding!! dan had ik nog hoop gehad...)

    zie nog niet eens in dat ik ITV ga krijgen (in mijn gebied..). en dat terwijl ik wel de uitnodiging heb gehad en oud casema ben...
    dus over welke test periode hebben we het dan?? een die ik niet krijg/heb gehad....

    afijn as vrijdag weten we het.
    (berijd je maar was voor op een domper!)
     
  6. Ik ben helemaal klaar met die cisco, wat een 3 rangs dixi toestel! De menu's een drama, de snelheid een drama, de hele test met dit ding is een drama. De humax staat weer in het kastje en die komt er voorlopig niet meer uit. Ziggo, hoe konden jullie met dit merk in zee gaan????????? De rest succes....
     
  7. je hebt je conclusie snel getrokken? De test duurt 3 maanden. Bakje is inderdaad niet snel, maar goed, dat kan je wellicht ook aangeven gedurende de test. Ik ben, op de snelheid en het ontbreken van txt-subs na, best tevreden met het apparaat. Uitzending Gemist werkt goed en beeld is prima. Grtn H
     
  8. ben ook best tevreden over het apparaat. Zapsnelheid en teletekst kunnen idd beter, maar die punten zullen in een volgende firmware update vast wel meegenomen worden. De beeldkwaliteit van de Cisco is gelukkig wel erg goed.

    Wij hadden voor de Cisco een Samung 850, deze was ook pas na een paar updates helemaal goed.
     
  9. Ik heb ook last van dat niet alles werkt via uitzending gemist. Wel vreemd want sommige werkt idd en sommige uitzendingen niet.
     
  10. Ben het eens met marnic. De meesten van ons hebben hem pas net iets meer dan een week en lopen alleen maar te klagen erover.
    Het gaat om een "test" waarmee ziggo wil weten wat er allemaal verbetert dient te worden en dit kan je dan ook aangeven. Ik ben voor de rest best tevreden over het apparaat en ook ik heb problemen gehad met iTV om het aan de praat te krijgen en het werkt nu nog niet perfect maar dat maakt me niks uit.
    Dat had ik hiervoor ook niet dus mis ik het niet echt. gr john
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina