1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik neem aan dat ze nog een tijd geleverd gaan worden, anders starten ze geen test traject.

    Zojuist stond de postbode voor de deur, blijkbaar worden ze random verstuurd bij Ziggo. Ik had namelijk direct betaald en kreeg de 23ste de bevestiging en ik lees hier dat mensen die in januari een bevestiging hebben gekregen hem vrijdag/zaterdag al hadden.

    I'm happy :pompom:, hopelijk vanavond nog steeds na het aansluiten :wink:
     
  2. de new smartcard en oud smart werken beiden voor itv

    bij werk de new en oud smart op cisco met itv zo als peogramma gemist op nemen enzz.. alleen tv theek nog niet ev wat andere dingen
     
  3. Zonder geactiveerd iTV pakket heb je voor zover ik weet een beperkt deel van uitzending gemist en geen films on demand. Dat kan dus met beide kaarten. Opnemen kan altijd, ook zonder iTV pakket. Na activatie van iTV pakket werkt alles onder uizending gemist ipv een deel en werken de films on demand ook. In beide gevallen moet het ingebouwde modem uiteraard wel geactiveerd zijn en werken. Wanneer je een oude en nieuwe kaart hebt, wordt als het goed is iTV op je oude kaart geactiveerd. Die moet er dus weer in zodra iedereen geactiveerd wordt. Tot die tijd kun je dus prima met de nieuwe kaart kijken en heb je dezelfde mogelijkheden.
     
  4. Volgens mij is er weer een update geweest.

    Van de week stopte het geluid als je teletext aanzette. Als ik nu teletext aan doe, blijft het geluid te horen van de zender. :grin:

    Het is helaas nog niet doorzichtig, waardoor bij het aanzetten van ondertitels (NOS pagina 888) je dus wel ondertitels en geluid hebt, maar geen beeld... :lol:
     
  5. Dit zou je toch moeten kunnen achterhalen door de firmware versie te vergelijken?? Of zie ik dat verkeerd?
    En moet je trouwens geen toestemming geven om de firmware te upgraden, of doet de Cisco dit zo maar even :?
     
  6. dat hangt van jouw instelling af. in de cisco kun je aangeven of firmware updates wel of niet automatisch mogen plaatsvinden
     
  7. Firmware versie staat nog steeds op 1.0.4.1; dat is het volgens mij al sinds de installatie. Meer mensen die eerst geen geluid hadden tijdens teletext en nu wel?

    En automatische update staat bij mij op 'aan', dus hij zal het wel automatisch doen. :)
     
  8. Ja dat fenomeen heb ik ook. Soms wel geluid bij teletekst en soms weer niet.
     
  9. Ik heb op mijn Logitech Harmony de "intertoetsvertraging" die met de standaardinstellingen uit de database op 1000 ms wordt gezet, eens terug gebracht naar 500ms. Op een aantal vlakken lijkt de Cisco nu weer wat beter te reageren. Nog eens expirimenteren hoever deze terug te brengen is....
     
  10. Heb (of had) je dan problemen met de Harmony?
    Ik moet deze nl. nog even instellen vanavond (Logitech Harmony 885)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina