1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee ik heb het ook en ik heb tot op heden van niemand een duidelijk antwoord gehoord waarom je deze melding krijgt!!
     
  2. ik zou wel een groepje mensen weten die deze vragen kunnen beantwoorden.... Een aantal Ziggo technici die hier zo nu en dan komen is geen gekke gedachte...
     
  3. Zoek de postings van Anoniem en Kitaro1 eens op. Dan zul je zien dat die al heel wat tijd besteed hebben aan het helpen van mensen hier :oyeah:
     
  4. En daar zijn we ze met zijn allen zeer dankbaar voor :thankyou::thankyou::thankyou:

    Maar is dat een officiële delegatie, of op eigen titel? Ik weet dat het pas 2 dagen geleden is dat ik een mail heb gestuurd naar 'ruigrok' en die hebben hem doorgestuurd naar de helpdesk... maar die hebben het waarschijnlijk heel druk. Ik neem aan dat ik niet de enige ben helaas...
     
  5. Wat betreft de ondertitels: sinds ik in de instellingen ergens onder de taalinstellingen de ondertitels op NL heb gezet krijg ik ze volgens mij weer automatisch.....

    Ik heb inmiddels vod ook op de kaart geactiveerd gekregen dankzij de medewerking van een Ziggo medewerker en naast uitzending gemist die natuurlijk al werkte, werkt het film on demand gedeelte hier nu ook. Kwaliteit is goed en films starten vlot. Helaas is het zoeken in het aanbod wel wat lastig.....

    * gaat verder met testen *
     
  6. Ook bij Discovery Travel?
     
  7. Voor wat betreft de mensen met conditioning errors: via het menu, instellingen/info kun je naar het interactieve televisie status scherm. Daar staat als het goed is een status en zouden ook twee ip adressen moeten staan die volgens mij beide 10.x.x.x horen te zijn. Misschien is het handig om eens te posten wat jullie daar zien. Ik heb 2 adressen in de 10.x.x.x reeks en een Geactiveerd status.

    In ieder geval zal het er in veel gevallen mee te maken hebben dat het modem niet "terug kan praten" en er toch nog ergens onderdelen in de bekabeling zitten die dit verkeer filteren/blokkeren. De beste test zou zijn om de cisco zo rechtstreeks mogelijk op de 1-gats hoofdaansluiting in de meterkast te hebben en dan te kijken. Maar ja, dat is wel wat lastig als je geen beetje draagbare tv hebt :wink:......
     
  8. Nog eens snel gekeken en.... Nee:evil: Ik zie nu dat dvb subtitling goed gaat, maar dat de ondertiteling die op mijn Samsung 360 (die idd travel wel goed weergeeft) anders is en geen dvb ondertiteling. Die categorie zal dan idd nog steeds wel fout gaan.
     
  9. Sorry dat ik je teleurstel :oops:, de cisco ondersteunt idd geen teletekst ondertiteling, zie http://ziggo-gebruikers.nl/forum/sho...7&postcount=24
     
  10. Mij stel je niet teleur hoor, mis de ondertiteling niet. Maar idd ik zag het ook weer. Er zijn ook zoveel dingen mis met die cisco dat het moeilijk allemaal uit elkaar te houden is....;):-P tijd voor een nieuwe startpost bij het bug/wish topic lijkt me. Ook deze draad is inmiddels nauwelijks meer goed te scannen op de bevindingen tot nu toe. Eén conclusie kunnen we dus al wel trekken: goede beslissing van Ziggo om dit testtraject te starten want dit wil je toch niet meemaken nadat je 399 hebt afgerekend... :mrgreen:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina