1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. WCD

    Even een stomme vraag.

    Ik doe ook mee met de testperiode. Die WCD doos erop krijgen lukt me wel maar moet ik dat ding er weer af halen als ik besluit het apparaat terug te sturen.

    Vraag me af met wat voor aanbod ze komen na de periode. moet wel een hele goede zijn want ga echt geen 400 euro betalen voor dat apparaat.:no:
     
  2. Dat is dus wat ik bedoel
    er komt bij mij een zeer korte kabel uit de grond
    ik weet nog wat de monteur een moeite had om alles goed werkend te krijgen
    Ze zijn zelfs 2 keer met meet apparatuur bij me langs geweest om het signaal te controleren
    ik moet er eigenlijk niet aan denken om het nu zelf opnieuw te doen
    Alles werkt nu goed
    niet dat ik geen vertrouwen in mezelf heb, maar als er iets mis gaat, krijg ik wel een hoop problemen over me heen
     
  3. wel 399?
     
  4. InteractieveTelevisie@ruigroknetpanel.nl

    ik heb vrijdag middag een mail verstuurd naar InteractieveTelevisie@ruigroknetpanel.nl,maar tot op heden heb ik nog geen antwoord gekregen.
    ik hoop niet dat dit een voorteken is van een slecht werkende helpdesk.

    de testperiode staat of valt met een goedwerkende helpdesk.
    De klantenservice bellen heeft geen zin, daar begrijpen ze toch vaak niet wat je bedoelt.

    Kan iemand van ziggo misschien wat meer vertellen?

    ik heb een vraag gesteld over de binnenkomende aansluiting, zoals hierboven beschreven.
    ik stort niet eerde mijn geld voordat ik zeker weet dat ik geen problemen kan verwachten.
     
  5. Ik snap al dat gemopper hier niet. Je doet mee aan een TEST (ik doe ook mee) dat betekend dat ze gaan uitzoeken of iedereen overweg kan met de handleidingen, zelf kan aansluiten e.d. Dat is ook de reden dat je het apparaat zelf moet aansluiten en maar 150 euro (borg) hoef te betalen.

    Waarschijnlijk mag je het apparaat houden na de testperiode en dan heb je dus een apparaat van 400euro voor 150 in huis.

    Wat ik hier nog niet heb gehoord is dat je wel 4 a 5 vragenlijsten/enquete formulieren moet invullen. Is volgens mij het belangrijkste van de test.

    Ik heb er zin in!
     
  6. ik bedoel het zeker niet als mopperen.
    het lijkt me leuk om mee te doen, maar voorzie wel problemen met de aansluiting

    ik zou dus graag willen weten of je hulp krijgt als de aansluiting niet lukt
    hier heb ik een vraag over gesteld, meer niet.

    en je zal dit apparaat zeker niet voor 150 euro krijgen, je krijgt wel een voorstel.

    Succes met de test :)
     
  7. Daar maak ik uit op dat je hem ook mag houden (voor die 150euro borg, als dank voor testen). We zullen zien of het echt zo zal zijn.

    Lijkt mij namelijk ook vreemd als ze die gebruikte decoders weer gaan verkopen.
     

  8. Nou met Ziggo weet je het nooit, alhoewel het in de lijn van de verwachtingen ligt Even een vraag: Volgens mij heeft de Cisco geen snelle (ik bedoel 1Gb p.min.)USB 2.0 uitgang.(voor de PC) Weet iemand hier iets over. Uit de producentgegevens blijkt niets hierover.

    Gr. madlenp
     
  9. volgens mij is de uitgang niet werkend.

    Kan misschien een ziggo medewerker wat meer vertellen over het aansluitpunt?

    Is het de bedoeling dat we dit ook zelf monteren>
    En moet het weer weggehaald worden als de test afgelopen is en je besluit om de decoder niet te houden

    ik heb nog steeds geen reactie van de speciale hiervoor ingestelde helpdesk gehoord

    het lijkt me erg leuk om het uit te proberen, maar het komt wel moeizaam op gang
     
  10. Ja je moet het zelf monteren, dit heb je zelf ook kunnen lezen op de help site van netpanel. Je krijgt ook een versterker erbij om een optimaal signaal te maken. En aan einde van traject kun je terugsturen en krijg je borg terug. Ze gaan je echt niet vragen om je kabelaansluiting weer in oude staat te maken. Gaat ze waarschijnlijk alleen om de Cisco Decoder. De smartcard mag je namelijk ook houden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina