1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Je doet mee aan de test en vraagt je dit nu pas af? :confused:
    Volgens http://onderzoek.netpanel.nl/ZiTV_FAQ;jsessionid=03317npcijd4clx hoef je alleen de decoder terug te sturen aan het eind, maar als je het zeker wilt weten dan stuur je een mailtje naar Ziggo-InteractieveTelevisie@ruigroknetpanel.nl Technische vragen worden doorgespeeld aan Ziggo. Ziggo zal dan contact met je openmen.
     
  2. Ja, want dat kwam vandaag pas binnen he...... En ga echt als totale leek deze test in, dus heb ook geen voorkennis of wat dan ook.
    Maar idd er wordt nergens iets verteld over de WCD. En heb inmiddels ook een mailtje verstuurd met de vraag. Ik ben benieuwd :lol:
     
  3. Jeej, binnen, geïstalleerd en alles werkt.

    Alle zenders staan weer open met de nieuwe chipkaart! Ben benieuwd hoelang dat zo zal blijven. :P

    Uitzending Gemist werkt netjes. Kwaliteit van UG valt me nog een beetje tegen.

    HD-beeld van de HD-zenders is super mooi. :thankyou:

    Heb enige moeite gehad met het vervangen van de WCD. Mijn WCD is door de vorige eigenaar ingebouwd in de muur. Daarbij past de nieuwe WCD niet op de gaten die de oude achter laat. Heb hem nu dus maar op 1 schroef vastgezet aan de muur...
     
  4. Ik krijg uitzending gemist niet werkend.. Het instellen is gelukt, maar als ik wil gaan afspelen krijg ik de melding

    FOUT
    afspelen is niet gelukt, druk op 'OK' om tv te kijken.
    Probeert u het laten nog eens..

    Iemand een idee?
     
  5. Ik kan alleen kijken wat er in uitzending gemist staat, verder kan ik op niets drukken om het te bekijken, dus lijkt wel alsof ik een soort van kijkfunctie heb, maar geen afspeel.
     
  6. Ik heb ongeveer hetzelfde al Derkie. Wel Uitzending Gemist. Van Publieke werkt dat redelijk, afgezien van kwaliteit (witte streep boven beeld), maar SBS en Net5 zijn zo god als leeg.

    Al een reset naar fabrieks gedaan? Ik ben daar over algemeen makkelijk in. Even nadenken wat het (naar mijn idee) gaat doen, kijken of ik er veel problemen mee ga krijgen, het me veel werk gaat opleveren voor terugzetten en HUP, reset... ;-)
     
  7. Heb je wel de wcd vervangen en evt de breedbandversterker geplaatst.
    Zonder retourgeschikte spullen krijg je namelijk wel het overzicht, maar kun je deze niet bekijken.
     
  8. Ik heb rechtreeks kabels lopen vanuit de meterkast en heb helemaal geen WCD. Misschien is dat juist het probleem... De versterker heb ik wel aangesloten in de meterkast...
     
  9. Dat zou op zich geen probleem mogen zijn.
    De bestaande wcd's moeten vevangen worden door de nieuwe om a. retourgeschikt te zijn en b. het deel bandbreedte tussen radio en tv te kunnen gebruiken dat in 'normale' wcd's wordt opgesplitst. Als je er geen wcd tussen hebt, dan heb je ook geen opsplitsing in je signaal.
    Als je de meegelevede breedbandversterker gebruikt, dan heb je retourgeschikt materiaal. tenzij je in de meterkast een dubbelgats aansluiting hebt.
     
  10. Ik heb in de meterkast gelijk de groene kabel aangesloten op de versterker.... Maar ik zal de WCD eens aansluiten op de groene kabel en dan eens kijken...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina