1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. testen van de CISCO 8455DVB ??

    Ik verneem van je dat je graag de CISCO 8455 DVB zou willen testen.
    Ik ben lid van het panel en heb me inderdaad aangemeld als tester.
    E.a. moet nog zijn beslag krijgen want ik zal eerst 150 euro borg moeten storten. Zou 19 dec een acceptgiro ontvangen.
    Nu ik van XAHMOL verneem dat er geen snelle USB uitgang op zit gaat bij mij de interesse om te testen over en zeker om te kopen. Mogelijk kan ik iets regelen bij ZIGGO als je daar in geinteresseerd bent.
     
  2. Zeker geinteresseerd! Als je weet hoe dit, via Ziggo, eventueel te regelen is, hoor ik het graag. Stuur maar een pm oid.
     
  3. Kreeg net dit antwoord:

    Helaas, geen testtraject voor diegenen die al een Cisco hebben dus.
     
  4. meest gestelde vragen

    ik heb zojuist een mail gekregen,waarmee ik me kan aanmelden.
    Er moet 150 euro borg betaald worden, en de test duurt 3 maanden lang.
    ik kan dus aan het einde van de test een keuze maken tussen de Cisco houden of toch een Humax hd-pvr te kopen

    er gaat nu een lichte voorkeur uit voor de aankomende Humax.
    Dit vooral voor de grotere harde schijf , het lagere stroomverbruik en ik vind hem er mooier uitzien
    maar ik kan nu wel een tijdje de beeldkwaliteit van de Cisco uitproberen.
    Zo ook kan ik nu de interactieve tv uitproberen.
    ben benieuwd waar Ziggo aan het eind van het traject mee komt.
    Dit wat betreft het betalen van de decoder

    o ja hier staan de meest gestelde vragen

    http://onderzoek.netpanel.nl/ZiTV_FAQ
     
  5. cisco

    kan ik eigenlijk de Cisco decoder op een dvd recorder aansluiten?
    Dit zodat ik de opnames op een dvd kan branden?
     
  6. Alleen maar oud-casema mensen die een uitnodiging krijgen..
    Dat is eigenlijk toch wel jammer.. ze kunnen het beter toch testen over het hele netwerk lijkt mij.. en niet alleen in het oude casema gebied...

    Want ben al vanaf begin lid van ziggo panel maar geen uitnodiging ontvangen.. en ik zie achter alle namen Casema staan
     
  7. volgens mij werkt het ook nog maar alleen in het casema gebied
    de rest wordt nu in orde gemaakt

    Wat ik wel raar vind is dat ik zelf de hoofdaansluiting moet veranderen.
    een paar jaar geleden is er bij ons nog een monteur langs gekomen
    Dit omdat Casema verantwoordelijk was totaan de hoofd aansluiting.
    Men moest er zeker van zijn dat alles goed zat
    nu moet ik er dus een ander aansluitpunt plaatsen

    Anoniem: mag dit aansluitpunt blijven zitten, dit als ik de decoder toch wil terugsturen, of moet dat er dan weer af?
     
  8. toch jammer dat ziggo dan de verkeerde insteek kiest. je ziet dat ze het dus puur doen om hun strategie en marketing aan te passen aan verwachtingen van de decoder en niet om de cisco an sich te verbeteren. :?
     
  9. Tja, als je interactieve TV wilt testen dan zul je toch de andere WCD nodig hebben.

    Ik heb het overigens door een monteur laten doen. Die heeft het stukken netter gedaan (incl afwerking) dan ik zelf zou kunnen.

    En die andere WCD is natuurlijk dan ook geschikt voor andere decoders daarna.

    EDIT: Zie net in de FAQ dit:
    Ze willen dus dat je het eerst zelf probeerd.

    Weet niet of dat nu zo handig is persoonlijk. Al die leken die zelf aan hun WCD gaan sleutelen.

    OK, van mijn ervaring kunnen ze alvast leren: één blik op de handleiding was voor mij voldoende om te denken, ok, dat gaan we dus niet zelf doen. Niet dat die handleiding onduidelijk was, integendeel, maar te veel margin of error en geen zin om zelf mijn werkende telefonie, internet en Tv om de zeep te helpen als ik het net niet goed doe.
    Denk dat Ziggo een lawine aan helpdeskcalls bespaard door gewoon meteen een monteur te sturen.
     
  10. Dit is ook een leuke in die FAQ:
    Ze gaan er voor het gemak maar even aan voorbij dat de Cisco soms spontaan ook als je 30 minuten uitloop plant te vroeg start met opnemen.

    Is dit Ziggo's techniek om de 'Uitzending gemist' dienst te verkopen?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina