1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. thanx.
    niet boos worden hoor.:oops:
     
  2. Ik heb sinds twee weken ook het Ziggo iTV. Helaas werkt tot nu toe het interactieve gedeelte nog steeds niet. Ik heb al wel 20x gebeld met Ziggo, maar het blijkt dat maar weinig mensen getraind zijn voor iTV.

    Ik bij uitzending gemist wel per dag bekijken welke programma's beschikbaar zijn, maar het lukt mij niet om ze af te spelen. Nergens in het scherm zie ik een knop 'afspelen' of 'downloaden' staan. Ook werkt de 'OK' knop hier niet.

    Wat is nu het probleem?
     
  3. Welke smartcard gebruik je. De @home smartcard heb ik ook dat probleem. Maar met de smartcard die bij de Cisco decoder geleverd is heb ik wel de knop 'afspelen'
     
  4. Bij beide smartscard heb ik het. Overigens heeft Ziggo verteld dat iTV is geactiveerd op mijn Ziggo smartcard, deze zit er nu dus ook in maar helaas werkt het nog steeds niet.
     
  5. JAsper,

    Bij mij was het destijds dat er iets niet goed zat bij de installatie in de meterkast.
    IS je kaart wel geactiveerd voor ITV? Was bij mij ook niet het geval,.

    suc^6
     
  6. Heeft iemand zijn borg al terug?

    Ik heb 27 april mijn decoder terug gestuurd maar op mijn bankrekening zie ik nog steeds de 150 euro niet verschijnen.
    Zijn er mensen die het wel al terug hebben gekregen?

    Ruigrok laat trouwens ook niets meer van zich horen, een week geleden gemaild en wacht nu nog op antwoord!
     
  7. Jasper_s schrijft al dat dat zo is. :shock:
     
  8. Hmmm, bij mij waren ze heel snel met het terugstorten. Je had wel het volledig ingevulde formulier in de doos gestopt zodat ze weten waar de deocder vandaan komt? In dat geval kun je - als het goed is - bij de TNT opvragen of het pakket bij ruigrok is aangekomen. Als dat ook het geval is, zul je toch met ruigrok moeten bellen of mailen.

    Als je ze op die manier niet kunt bereiken, kun je eventueel een (aangetekende) brief versturen waarin je vraagt waar het geld blijft (vermeerderd met de administratieve kosten voor het verzenden van een aangetekende brief, uiteraard ;-) )

    Edit: TNT, niet KPN (dank Decibert)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2009
  9. Bij TNT hoop ik...
     
  10. *LOL* Uiteraard. Mijn fout!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina