• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb sinds twee weken ook het Ziggo iTV. Helaas werkt tot nu toe het interactieve gedeelte nog steeds niet. Ik heb al wel 20x gebeld met Ziggo, maar het blijkt dat maar weinig mensen getraind zijn voor iTV.

Ik bij uitzending gemist wel per dag bekijken welke programma's beschikbaar zijn, maar het lukt mij niet om ze af te spelen. Nergens in het scherm zie ik een knop 'afspelen' of 'downloaden' staan. Ook werkt de 'OK' knop hier niet.

Wat is nu het probleem?
 
Welke smartcard gebruik je. De @home smartcard heb ik ook dat probleem. Maar met de smartcard die bij de Cisco decoder geleverd is heb ik wel de knop 'afspelen'
 
Welke smartcard gebruik je. De @home smartcard heb ik ook dat probleem. Maar met de smartcard die bij de Cisco decoder geleverd is heb ik wel de knop 'afspelen'

Bij beide smartscard heb ik het. Overigens heeft Ziggo verteld dat iTV is geactiveerd op mijn Ziggo smartcard, deze zit er nu dus ook in maar helaas werkt het nog steeds niet.
 
JAsper,

Bij mij was het destijds dat er iets niet goed zat bij de installatie in de meterkast.
IS je kaart wel geactiveerd voor ITV? Was bij mij ook niet het geval,.

suc^6
 
Heeft iemand zijn borg al terug?

Ik heb 27 april mijn decoder terug gestuurd maar op mijn bankrekening zie ik nog steeds de 150 euro niet verschijnen.
Zijn er mensen die het wel al terug hebben gekregen?

Ruigrok laat trouwens ook niets meer van zich horen, een week geleden gemaild en wacht nu nog op antwoord!
 
Ik heb 27 april mijn decoder terug gestuurd maar op mijn bankrekening zie ik nog steeds de 150 euro niet verschijnen.
Zijn er mensen die het wel al terug hebben gekregen?

Ruigrok laat trouwens ook niets meer van zich horen, een week geleden gemaild en wacht nu nog op antwoord!

Hmmm, bij mij waren ze heel snel met het terugstorten. Je had wel het volledig ingevulde formulier in de doos gestopt zodat ze weten waar de deocder vandaan komt? In dat geval kun je - als het goed is - bij de TNT opvragen of het pakket bij ruigrok is aangekomen. Als dat ook het geval is, zul je toch met ruigrok moeten bellen of mailen.

Als je ze op die manier niet kunt bereiken, kun je eventueel een (aangetekende) brief versturen waarin je vraagt waar het geld blijft (vermeerderd met de administratieve kosten voor het verzenden van een aangetekende brief, uiteraard ;-) )

Edit: TNT, niet KPN (dank Decibert)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan