1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat is snel (lijkt . . . wel)!

    Heb PB naar Infje gestuurd. En hij heeft, met zijn account op afstand, mijn iTV problemen in no-time opgelost. Top! :applause:
    Hij kan nu waarschijnlijk ook de problemen van anderen (spoedig) verhelpen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2009
  2. Hier ook! binnen 5 minuten na PB belde hij me en binnen 5 minuten was het ook opgelost! DAT is nou service! echt TOP! :thumb up:
     
  3. Ben wel benieuwd wat dan het probleem is. Ik heb via Ruigrok ook al aangemeld dus hoop niet dat dat dan onderaan de stapel komt?
     
  4. Hoi Infje

    Heb je PB gestuurd met tel. nr. Ben nu thuis:)
     
  5. Hallo allen,

    Momenteel word ik overspoeld met vragen en ben ik al aan het overwerken. Ik zal zoveel mogelijk proberen te beantwoorden, maar het kan in sommige gevallen morgen worden.


    Groeten Infje
     
  6. Heb ik gemerkt dat je aan het overwerken bent, want je belde me net. Nogmaals mijn hartelijke dank voor het oplossen v.h. probleem. Top!:applause:
     
  7. Uitzending gemist werkt momenteel niet. Ik ben er mee bezig!


    Edit: Werkt weer! Loopt nu ook tot 25 april. Ziet er al beter uit dus.
     
  8. Van mij mag je opslag krijgen!:)
     
  9. Infje, is het niet iets wat bij iedereen fout is dus kan het niet generiek opgelost worden? En is mailen naar Ziggo niet genoeg en moet ik dus jou een PM sturen?
     
  10. Hoe duidelijk moet infje zijn.

    Hij heeft het al te druk en dan ga jij ook nog een (overbodige) vraag stellen. PM hem gewoon.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina