1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. stitch_duck

    stitch_duck Forum Member

    Berichten:
    338
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Locatie:
    015 Ziggo (Casema)
    Lid geworden:
    24 mrt 2008
    Sinds vandaag krijg ik bij Net-gemist de melding dat ik een abonnement moet nemen voor deze dienst, en bij TV-theek moet er ineens betaald worden voor films en series, is het Testtraject ineens voorbij zonder aankondiging?
     
  2. Bij mij werkt gratis (test) iTV Totaal pakket nog steeds.
     
  3. Bij mij werkt ITV nog steeds niet (sinds een week of 2) ik krijg een oranje scherm met daarop een 0900 nr te zien wat ik moet bellen om een abonnement te nemen.

    Wat me nu niet duidelijk is, moet ik hier een mailtje over schrijven naar ruigrok? het leek mij nl al duidelijk dat ik niet de enige ben en ik wellicht de valse hoop had dat het wel verholpen zou worden?

    Op mijn online rekening staat overigens dat ik nog (gratis) ITV heb tot 1 juni
     
  4. Idem bij mij interactief tv, is bij mij steeds 0900 bellen.......ik gebruik het niet meer.

    ben er klaar mee
     
  5. hier idem..ook voor uitzendig gemis van de publieke omroep krijg ik een melding dat ik een abbo moet nemen..erg vreemd allemaal
     
  6. Helaas, bij mij gaat het nu (ineens) ook mis. Bij Uitz. Gemist kost alles 0,00 en bij OK=kopen (i.p.v. afspelen) melding 0900- bellen. Ook is content sinds vrijdag niet meer geupdate. Bij TV-theek kost alles 2,95 (voorheen gratis) en OK=kopen etc.
     
  7. Indien er nog steeds problemen zijn met het bekijken van de TV-Theek of Net gemist, stuur mij even een PB met je klantgegevens (evt met telefoonnummer)
    Dan zal ik nagaan wat er precies aan de hand is en kijken of ik dit op afstand kan oplossen.
     
  8. !

    Hij zegt dat niet voor niks. Het is beter die gegevens niet zo openbaar te maken.
     
  9. tv gemist werkt niet meer.

    Ik heb precies hetzelfde: Helaas, bij mij gaat het nu (ineens) ook mis. Bij Uitz. Gemist kost alles 0,00 en bij OK=kopen (i.p.v. afspelen) melding 0900- bellen. Ook is content sinds vrijdag niet meer geupdate. Bij TV-theek kost alles 2,95 (voorheen gratis) en OK=kopen etc.


     
  10. Zoals hierboven wordt aangegeven. Stuur me even een PB met je klantgegevens :)

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina