1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. welke smartcard heb je in gebruik:

    - een casema kaart ?
    - een blauwe ziggo kaart ?
    - een oranje ziggo kaart ?
     
  2. stitch_duck

    stitch_duck Forum Member

    Berichten:
    338
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Locatie:
    015 Ziggo (Casema)
    Lid geworden:
    24 mrt 2008
    Zo dat is tttttttttttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggg. (vandaag)
     
  3. Ik heb alleen maar paarse Casemakaarten. Maar voor de duidelijkheid: ik heb dus geen E19 probleem. Alleen dus (net als velen op dit forum) een duidelijke verslechtering van de PVR-functies van de Cisco sind de nieuwe firmware.
     
  4. Ik heb een paarse smartcard, welke bij de Cisco (via testtraject) werd meegeleverd. E19 foutmeldingen heel onvoorspelbaar (maar wel allemaal na nieuwe firmware, lijkt het).
     
  5. Hierzo ook een Casema kaart. Tot voor kort werkte iTV als een zonnetje, inclusief de HD content. Helaas is het nu drama:
    bij ooit gemist overal prijs 0.00 en niet afspeelbaar. Geeft een abonnement nodig melding
    net gemist start wel weer, maar lijkt over een isdn lijntje te komen, kortom een beetje hakkelend geluid en wat blokjes in beeld.
    tvtheek ook alleen maar blokjes.

    Zoals gezegd, het heeft prima gewerkt en heb vol signaal op de tuners, dus er is geen reden om aan te nemen dat het modem niet de volle bandbreedte zou kunnen gebruiken...... Jammer Ziggo.... jammer.
     
  6. Hier idem, maar ook bij Net gemist komt er op beeld te staan dat er een 0900 nr gedraaid moet worden. Dit duurt al een paar dagen.
     
  7. Ik heb ook al naar Ruigrok gemaild omdat ik tester ben maar krijg alleen maar standaard mailtje dat het is door gegeven aan Ziggo.

    Ondertussen is Ziggo druk aan het adverteren met een dienst die nu al een week niet werkt...
     
  8. Waarom we testen mag Joost weten. IK heb niet het idee dat er ook maar iets mee gedaan wordt.
     
  9. En nog steeds werken TV-theek en Gemist niet. Van mij mogen ze de test beƫindigen, want je kan er toch niets meer mee.
     
  10. nou lekker dan!

    proefperiode zou duren tot eind April, althans, ik heb verder niets vernomen dat het eerder zou gaan stoppen.....
    groot is dan ook mijn verbazing dat ik net bij het aanzetten van de tv en de Cisco dat ik een melding krijg met "proefperiode voorbij van de smartcard" en dat ik ook niets meer kan opnemen....

    Lekker op een vrijdag avond, vlak voor het weekend...ruigrok zal dit weekend niet meer reageren, en ik weiger lang in de wacht te gaan staan bij de klantenservice van Ziggo...

    Iemand een idee??
    Dag!
    Visje...

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina