1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Is slecht dat ze niet direct hierover communiceren maar na 2 weken erachter komen dat er iets nieuws mogelijk is wat blijkbaar niet binnen de test valt. Hadden ze al voor de upgrade moeten melden vind ik.

    Ze zijn alleen vergeten in de mail de link naar ziggo.nl te maken :wink:
     
  2. Als met VOD het beeld/geluid hapert en soms helemaal zwart blijft, maar GEEN foutmelding geeft. Wat kan het dan zijn?

    Twee maanden terug werkte het, er is sindsdien niets veranderd aan bekabeling oid...
     
  3. Ze horen er iig niet bij, maar of ze op de rekening komen zal afwachten zijn. Het kan natuurlijk zijn dat de afhandeling van de doorbelasting van de films nu pas is geactiveerd, maar Ziggo kennende staan ze er vast wel op.

    Ik ga er van uit dat als je eea uitlegt ze vast wel willen crediteren maar "Ziggo" en "afhandeling van een creditering" gaan niet altijd goed samen door 1 deur.....
     
  4. Zelfde probleem; helpdesk al een paar keer benaderd. Al drie keer opnieuw geinstalleerd, bekabeling nagelopen...niks helpt. Word er moedeloos van.
     
  5. Kan Programma Gemist niet meer bekijken??? Moet een abo nemen om van deze dienst gebruik te maken. Zelfde telt voor de TV-theek.

    Lekker testen op deze manier.:rolleyes:
     
  6. Dat kan ondertussen al bijna een week niet meer, ik heb dit ook al in ander topic gemeld: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?p=160553
     
  7. op dit moment is en storing bij ziggo test gebruikers

    wordt binnen 24 uur verholpen

    dat heb net stoiring dienst van ziggo gezegd .

    de test gebruiker de test loop nog werden door.
     
  8. Ik hoop dat niemand het mij kwalijk neemt dat ik het pas geloof als ik het zie.....

    Hoewel ik tot nu toe mijn best heb gedaan om het hele itv traject positief te benaderen en ook tevreden was over de kwaliteit, neemt dat gevoel nu met grote stappen af: "net gemist" en "ooit gemist" zijn nu al een paar keer langdurig uit de lucht geweest en nu, dankzij het 0,00 tarief opeens helemaal niet meer te gebruiken en tvtheek - wat storingsvrij werkte hierzo - was afgelopen weekend niet meer in staat om iets fatsoenlijk af te spelen: kreeg het gewone tv beeld met daardoorheen af en toe de update frames uit de stream. De keyframes leken te ontbreken en minstens 50% van de frames werd gedropped. Tussendoor ging 1 keer een film goed en die speelde dan ook tot het einde bijna probleemloos af, maar daarna weer dezelfde ellende. Het leek er sterk op dat de content servers nu al tegen capaciteitslimieten aanlopen. En ik had al bijna besloten om misschien toch een abbootje te nemen......... toch maar even niet dus.
     
  9. TV-theek deed (v/h weekend) en doet het prima (zelfs HD series).Echter nu werkt Uitz. Gemist menu/opstarten weer erg traag.
    Ook krijg ik steeds vaker E19 foutmeldingen (zoals vandaag deed alleen NED1 het; welke na reset/zappen zichzelf weer oploste). Mogelijk hierdoor vandaag ook opname mislukt. En bij programmeren via EPG valt menu vaak weg/terug naar TV weergave. Vanwege nieuwe firmware?
     
  10. Afgezien van de E19 meldingen zeer herkenbaar. En inderdaad sinds nieuwe firmware. Bovendien 'springerige' weergave van .. eigenlijk alle content (incl. live)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina