1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Verbruik cisco

    Ik heb Ruigrok eenvoudige vraag gesteld over het energie verbruik van de cisco. Ik wil graag weten hoeveel dat ding verbruikt in standby stand en wat het maximaal vermogen is (bijv. hd opnemen en tegelijkertijd hd zender bekijken).

    Ruigrok stuurt me naar Ziggo, Ziggo stuurt me naar Cisco. Maar cisco website geeft niets prijs en uiteindelijk krijg je een telefoonnummer in belgiƫ van reparatiecentrum die ook niets weten.

    Ik heb de hoop opgegeven. Heb geen zin Cisco nederland te bellen want die weten waarschijnlijk vast van niks en dat kost me domweg veel te veel tijd.

    Als ik voor het beantwoorden van een zeer eenvoudig en in deze tijd ook belangrijke vraag (de cisco is net zo heet in standby als mijn notebook bij 100% CPU belasting) zoveel moeite moet doen dan heb ik er genoeg van. Van zo'n grote leverancier had ik meer verwacht.

    Ach ja ik bespaar mogelijk flink op mijn energierekening door de cisco niet meer te gebruiken.

    Jullie zijn allen gewaarschuwd houdt het energie verbruik in de gaten!
     
  2. Tuurlijk... Zit je in Engeland, gaat de telefoon. Hetzelfde verhaal. Alleen maar Ned1. En dit terwijl we al op 18 Januari(!) het formulier met onze keuzes hadden ingestuurd (digitaal totaal + hdtv) :evil:

    Ik ben ook geen tester, heb de Cisco box gewoon gekocht bij MM.

    Mijn vrouw heeft Ziggo gebeld en het wordt 'in orde' gemaakt. Duurt 2-48 uur om de smartcard weer te activeren. Na 12 uur is er nog niets :cry:

    En dat terwijl het zo makkelijk zou kunnen, via een (nieuwe) menu-keuze: update smartcard. Dan via intern modem verbinding laten zoeken, en de update binnenhalen. Maar ja...

    Nu maar hopen dat het donderdagochtend inmiddels het her-activeringsignaal is verstuurd. Kan je een zoontje van 3.5 toch niet uitleggen dat hij wel tv kan kijken maar niet zijn (kids) programma's...
     
  3. Even los van het feit dat het idd zwaar irritant is als het signaal plots geblokt wordt (had het twee weken geleden niet met de Cisco maar juist mijn smartcard in mijn Humax op de slaapkamer): heeft nu niemand van jullie van een analoog signaal gehoord?

    Via analoog is zelfs zonder smartcard wel wat meer te ontvangen dan Nederland 1 hoor :wink:
     
  4. Mijn factuur klopt ook geen bal van. Effe mailen :censored:
     
  5. Eh ja, dat wel... Maar op de TV die ik heb (Sony KDL-52Z4500) is het beeld analoog 'niet om aan te zien' en analoog zitten die kinderkanelen die mijn zoontje graag kijkt er niet op.
     
  6. Als je een pb naar mij stuurt met je naw gegevens, dan zal ik nakijken wat er mis is met de activatie van de smartcard.
     
  7. Stuur maar een pb met je naw gegevens. Dan laat ik het nakijken.
     
  8. Inmiddels heb ik gehoord dat, 24 uur nadat mijn vroiuw had gebeld, de smartcard weer geactiveerd is met het pakket van keuze. :applause:

    Jammer dat je daar zelf achteraan moet zitten, als je 2 maanden geleden het keuze-formulier al hebt ingestuurd :sleep:

    Het zou mooi zijn als Ziggo op het scherm bij het aanzetten van de box laat zien dat een smartcard over 7 dagen, 6 dagen, etc gedeactiveerd wordt. Dan had zij reeds kunnen bellen wat het probleem was en het opgelost kunnen worden zonder deactivering.

    In ieder geval bedankt voor je aanbod een PB te sturen, maar het is niet meer nodig :-P
     
  9. iTV

    Sinds enige dagen krijg ik geen enkel programma meer gestart in ij TV gemist of TV Theek.
    Het enige dat er dasn komt te staan is een oranje scherm met daarin: moment geduld tot de uitzending begint.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina