1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. stitch_duck

    stitch_duck Forum Member

    Berichten:
    338
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Locatie:
    015 Ziggo (Casema)
    Lid geworden:
    24 mrt 2008
    Bij mij ook een dreigend probleem met de factuur, gemaild met Ruigrok met het volgende antwoord:

    Houd het in de gaten, mocht het toch mis gaan, dan kun je hier aan de bel trekken (wij zetten het dan weer door naar Ziggo zelf).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mrt 2009

  2. Ook bij mij is het mis gegaan. Ik heb via het contactformulier een bericht bij ziggo achtergelaten. (ik kan nl., geen 0900 nummers bellen)
     
  3. En ik heb sinds het begin van de testperiode nog steeds geen werkende Cisco decoder (terug) gekregen van Ziggo, nadat ik de defecte heb opgestuurd :( Weinig tot niets kunnen testen dus. Dit zou je als je een abonnement afgesloten zou hebben op iTV niet pikken als klant. Maar ik blijf geduldig .......:cry:

    Kitaro1/Anoniem kunnen jullie een status achterhalen? Via Ruigrok krijg ik geen informatie waar ik wat mee kan.
     
  4. Bij mij is de factuur voor 100% in orde, zo kan het dus ook.
     
  5. Het is allemaal leuk dat er druk wordt gemaakt over een factuur. Maar hoe zit het nou met die decoder. Moet deze terug of mag je deze houden? Het is bijna 1 april (geen grap). Heb er toch niets over gehoord.
     
  6. stitch_duck

    stitch_duck Forum Member

    Berichten:
    338
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Locatie:
    015 Ziggo (Casema)
    Lid geworden:
    24 mrt 2008
    De test is verlengd tot eind april, zal nog wel even duren voordat je wat hoort.
     
  7. als het goed is, heb je een tijdje geleden een mail gekregen met daarin een link voor een enquete over het testen. In datzelfde mailtje stond dat de test periode met een maand verlengd is :)

    Dag!
    Visje...
     
  8. Over druk maken gesproken, bij mij is de factuur ook verkeerd....

    Ik heb 11,95 euro extra op mijn factuur.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mrt 2009
  9. Hetzelfde hier, begin februari is de cisco defect geraakt en pas eind februari kreeg ik een rma nummer na teveel keer bellen.:evil: Het ding is nu een maand weg en vandaag te horen gekregen dat het in totaal 4 tot 6 weken duurt voor ik een nieuwe ontvang. Joepie, kan ik straks nog net twee weken testen..... als de vervangende cisco tenminste nog binnen de testperiode komt.:cry:
    Ik heb hier onlangs nog gelezen dat er geen leveringsproblemen meer waren met de cisco....:censored:
     
  10. Schijnbaar zijn er toch nog steeds wat problemen maar hier is het sinds het begin van de test stukken erop vooruit gegaan.
    Het uitschakelen van de zenders op de smartkaart heb ik hier geen last van.
    Ik had nl al een smartkaart en daarop heb ik bij de aanmelding de interactieve diensten bij op laten zetten.
    Natuurlijk zoals je in deze topic kunt lezen is het hier ook niet allemaal soepel verlopen maar de problemen die nu worden beschreven zijn hier niet geconstateerd.
    De factuur klopt tot op heden ook, dus al met al het kan ook goed gaan.

    De contacten die ik heb gehad met de klantenservice zijn er niet veel.
    Maar die ik heb gehad waren prima en ik ben netjes geholpen.
    Moet ik wel bij plaatsen dat ik wel begrip kan opbrengen voor de werkdruk die heerst bij de heren en dames.
    Natuurlijk is dit niet het probleem van de klant, maar ik zeg altijd behandel de mensen zoals jezelf ook behandeld zou willen worden.
    Daar kom je verder mee dan uit je penty gaan zoals ik hier in sommige berichten lees.

    Samengevat, tevreden met de vorderingen van de test
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina