1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Daar heb ik niets van gemerkt anders. ja, een oranje venstertje dat zei dat de proefperiode verlopen was, maar er zit geen verschil in de functionaliteit voorheen en nu.
     
  2. Ik moet betalen voor interactief totaal pakket

    Ik zat op mijn ziggo even mijn facturen door te bladeren, en nu zie ik opeens dat voor de periode 1-4-2009 tot 1-5-2009 opeens 11,95 wordt berekend voor het interactief pakket.:x
     
  3. vaak wordt dat bedrag aan de onderkant van de factuur weer eraf gehaald. Is dat toevallig in dit geval ook zo?
     

  4. ??? Hoezo geen verschil? Als de proefperiode verlopen is dan doet het betreffende kanaal het toch niet meer? Of bedoel je dat de iTv-funcite het is blijven doen?
     
  5. Nee, maar ik heb inmiddels gebeld en er was een foutje gemaakt het zou gecrediteerd worden. Nu maar kijken of dat ook gebeurd.
     
  6. Precies wat ik zeg, geen verschil: er kwam dus wel een melding dat de proefperiode was afgelopen. Voor die melding had ik het pluspakket, en vanwege de test interactieve TV, na die melding had ik nog steeds het pluspakket en interactieve TV. Daarom vond ik die melding ook zo raar.
     
  7. Heb jij met Ziggo of met Ruigrok gebeld?
     
  8. Ook hier staat de ITV op de factuur 14,90 in totaal, 4,95 voor programma gemist en 9,95 voor de TV-theek en het wordt niet onderaan de factuur er weer afgehaald.
    Ik heb gebeld met zuiggo maar omdat ze nog niet in de facturen kunnen kijken :shock: (waarom ik wel online dan?) moet ik volgende week terugbellen en dan kunnen ze kijken of het klopt en het eventueel crediteren :censored:

    Ik heb overigens met Ziggo gebeld want met ruigrok kan je alleen mailen en die gaan ook niet over de facturen.
     
  9. Bij mij 11.95 voor het "Interactief Totaalpakket" wat vervolgens keurig gecrediteerd wordt. Nou is mijn kaart indertijd door Kitaro geactiveerd, dus wellicht heeft dat er iets mee te maken.
     
  10. Voor de testklanten zouden de interactieve pakketten voor april niet berekend mogen worden. Blijkbaar gaat het bij een aantal mensen fout. Je kunt in dat geval contact opnemen met de klantenservice.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina