1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat je zegt TheGrouch.

    Ik krijg jeuk van al die mensen die zichzelf allerlei rechten toedichten vanuit deze test. De test is voor Interactieve Televisie. Verwacht dan ook niet meer dan dat. En het woord TEST zegt al dat niet alles zal werken zoals je zou willen...
     
  2. En waar dicht ik mezelf allerlei rechten toe? Als je jeuk heb moet je krabben en niet vreemde dingen zeggen hier op dit forum.
     
  3. In 1 van de enquetes die ik gekregen had in verband met de test werd onderandere gevraagd of ik de HD uitzendingen had bekeken, dat kan dus alleen als ze het ook doen.
    Logisch dus dat ze dan onderdeel uitmaken van het testpakket!
    Verder worden er ook veel vragen gesteld over het gebruik van de decoder en die gaan niet alleen over interactieve TV.

    Deze reactie had ik eerder gegeven in :
    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?p=156084#post156084
    Maar op verzoek van de TheChrouch ga ik er hier dan ook nog maar even op in!

    :-P
     
  4. Ook hier is de smartcardperiode verlopen zegt hij, ik kan niets meer ontvangen want ik had nog geen digitaal kastje, vandaar dat ik ook wilde testen.

    Op 11 maart ontving ik een mail waarin een link naar de vragenlijst staat EN de volgende opmerking:
    "quote"
    Omdat de uitlevering van de ontvangers iets langer heeft geduurd dan gepland, verlengen we de testperiode met een maand. Tot eind april heeft iedereen de tijd om de mogelijkheden van de ontvanger uit te proberen.

    Succes met invullen en alvast bedankt voor je medewerking!
    Met vriendelijke groet,

    Alex Vos
    Ziggo-panel

    "einde quote"

    Ik vind het dan ook wel heel lullig dat de periode zomaar ineens wordt beƫindigd zonder waarschuwing vooraf. :evil:

    *Update* heb net ziggo gebeld, ik had het kunnen weten natuurlijk, maar zij weten er niets vanaf en nu heb ik dus mailtje gestuurd, afwachten dus, ik hou nl niet van loze beloftes, doe ze dan gewoon niet.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2009
  5. hier, in postcode gebied 1401 zitten we nog te genieten van alle extra zenders....waaronder ook nog Filmnet en de Eredivisie Live.
    op dit moment staat Nac- Ajax aan.....

    hoop dat deze zenders in elk geval nog blijven tot eind april :applause:

    Dag!
    Visje...
     
  6. Volgens mij ligt het er aan wanneer je voor het eerst je extra smartcard hebt gebruikt wanneer je extra zenders weg zijn. De extra zenders hebben niets met de test te maken, want Itv staat op je "normale" smartcard en die test gaat maand langer door. De hele discussie slaat dus helemaal nergens op.
     
  7. Fijn dat ik dat dan van jou moet horen, wellicht als ze me de keuze hadden gesteld had ik wel extra zenders willen hebben? ik had dus nog geen smartcard en digitaal kastje dus dit IS mijn normale smartcard.

    Bovendien doet ITV het OOK niet, dus waar hebben we het nu over?
     
  8. stitch_duck

    stitch_duck Forum Member

    Berichten:
    338
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Locatie:
    015 Ziggo (Casema)
    Lid geworden:
    24 mrt 2008
    Nu is alleen de zondag beschikbaar. :roll:
     
  9. Bij mij werkt er ook ineens (bijna) niets meer.
    Heb zojuist die Cisco decoder eraf gegooid en mijn eigen Humax terug gezet.
    Als ze willen dat er gestest word moeten ze er wel voor zorgen dat er wat te testen is.
    E-mailen doe ik niet meer daar er te veel tijd in gaat zitten.:no:
    Nu ga ik geduldig afwachten tot ik mijn decoder terug mag sturen, en tot mijn kaarten gekoppeld zijn want dat is hier ook nog steeds niet gebeurd!
     
  10. Nou... zo'n dagje zonder digitale TV, dat voel ik wel hoor. De smartcard zou opnieuw geactiveerd worden, maar dat kan wel 48 uur duren (Waarom zo lang eigenlijk?). Maar zoals de helpdesk zei "Duurt meestal maar een paar uurtjes". nu, 11 uur later doet ie het nog niet hoor. Maar het is nog geen 48 uur... En als hij dan niet werkt, dan moet ik weer bellen, en kan het nogmaals 48 uur duren... Ik ken mijn pappenheimers.

    Gelukkig heb ik een vrouw die wel goed kan zoeken, en die heeft de oude smartcard gevonden. Die heb ik erin gestoken en nu doet alles het weer (En ja, echt alles... Incl. Film1 en zo (alsof ik dat kijk)...

    Het wezenlijke verschil tussen deze Cisco en mijn good ol' Humax boxje is dat de Cisco met HDMI naar de TV gaat, en de Humax met SCART. Ik ben erg gewend (verwend?) geraakt met de sublieme beeldkwaliteit van de Cisco dat ik hem niet graag laat gaan...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina