1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Als je ook zo mailt naar de helpdesk zijn ze waarschijnlijk gewoon heel lang bezig met het vertalen ervan.
     
  2. iTV doet het sinds vanochtend weer (na herinstallatie). Nieuwe content/inhoud TV-theek? Vreemd dat (bij mij) op TV-theek de (nieuwe) film "Ali" foutmelding geeft: Bel 0900-0730 om te abonneren op deze portal, terwijl andere films geen probleem.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mrt 2009
  3. ITV doet het hier ook weer na paar dagen storing (ik heb geen reset gedaan overigens). Ik heb inmiddels het enqueteformulier met de nodige op- en aanmerkingen ingevuld. In mijn mail stond ook dat het testtraject tot eind april is verlengd :pompom:
     
  4. een vraag: WIE IS ER TERVERDE OVER TEST

    Wie is er te vrede over de test tot nu toe .
     
  5. Ik ben een groot voorstander van vrede, er zou altijd en overal vrede moeten zijn. Vrede op aarde.
     
  6. tevreden

    Op zich ben ik wel tevreden met de test, alles werkt hier "gewoon". En de cisco voegt wel veel toe als je nog geen dvd-recorder op iets dergelijks had.
     
  7. Wie zoals ik voor de 150 Euro borg, nu al ruim 3 maanden de Cisco (incl. inst.pakket: versterker/wcd/smartcard, winkelwaarde ook zo'n 100 Euro) & iTV Prog.Gemist/TV-theek (gratis) heeft mogen testen mag m.i. niet klagen (zou ik betalende abonnee geweest zijn, dan ander verhaal).

    Qua vragenlijsten testtraject cq. respons helpdesk allemaal niet ideaal, maar bij welk bedrijf wel?

    En als bij einde testtraject aanbod om Cisco etc. voor de borg te mogen behouden, dan m.i. toch een koopje?
     
  8. Ik niet. De Cisco is een ramp apparaat. Vol bugs, gebruikersonvriendelijk menu, lawaaiig en warm. ITV is hier nooit werkend gekregen. Mijne staat al klaar om retour te gaan naar Ziggo. In de plaats staat nu een Humax 5050c, die doet het stukken beter en veel stiller en koeler. Als Ziggo slim is brengen ze de Cisco nooit op de markt maar gaan ze met Humax een interactieve decoder/PVR maken.
     
  9. Helemaal mee eens! Daar komt wat mij betreft nog bij dat het beeld super is, dat mijn exemplaar zeer stil is (aanmerkelijk stiller dan mijn Pioneer HD-recorder) en dat bij mij iTV vanaf het begin van de test probleemloos heeft gewerkt.

    Een blijvertje dus :applause:
     
  10. Afstandsbediening

    Bij alle bestaande bugs van de Cisco doet nu mijn AB raar. (ik heb functies gelukkig gekopieerd naar universele AB, dus weet ik dat het niet aan het apparaat zelf ligt.) De grootste problemen zitten in het tv-gedeelte. Valt steeds uit (hoogst irritant als je TV zachter wilt zetten) en als dat eenmaal gebeurt is ook de PVR zelf niet of nauwelijk meer te bedienen. Bij het eruit halen en weer plaatsen van de batterijen (harde reset) doet de PVR het weer; de tv-code is dan natuurlijk gewist. Nog iemand problemen met de AB? Heb ik oude batterijen meegeleverd gekregen?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina