1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Thanks:applause:
     
  2. ik heb die vorige ook gemist en net precies een mail ontvangen met nieuwe vragenlijst... server is dan wel down, maar ik goeie hoop ;-)
     
  3. Net ook de vragenlijst gehad. Hieruit blijkt dat de testperiode tot 1 maand wordt verlengd.
     
  4. ikheb zojuist ff gekeken, bij mij hetzelfde (1277) wel de catalogus maar geen programma's
     
  5. Hier werkt alles nog prima. Ik zie tevens dat er wat nieuwe content is toegevoegd. Helaas heb ik overigens nog geen contact met Ruigrok kunnen krijgen.
     
  6. Zojuist antwoord gekregen:


    Gisteren is de vragenlijst verstuurd naar de eerste batch testers van iTV in het Ziggo-panel. Vandaag volgen de andere vragenlijsten.

    Daarnaast kreeg ik te horen dat door enkele problemen de reactie tijd van de helpdesk helaas vrij traag is. Hier wordt momenteel hard aan gewerkt.
     
  7. heb al drie dgen sortring

    bij geef bij tvgemsit en tvtheek serverfout bij wie nog meer
    als de help desk kun ze niet help en via mail naar ruigroknetpanel geven ook geen hoor wat is voor test en werk geen meter om contact te krijgen met hlep desk voor problrmrn met cisco zo kun het niet goed testen en probleme niet op lossen toch
     

  8. Ik heb in de vragenlijst als belangrijkste minpunten voor interactieve TV: de veelvuldige verbindingsproblemen (serverfouten) en de grote onbekendheid van de helpdesk met het fenomeen en met de Cisco i.h.a. Het incomplete aanbod (zonder RTL) en de moeizame feedback via Ruigrok maken mijn oordeel zeer negatief , hoe sympathiek ik dit Testtraject ook vind..
     
  9. Bij mij ook al enkele dagen SERVER FOUT (terwijl daarvoor geen probleem).
    Cisco reset/iTV herinstallatie heeft 1x geholpen, maar SERVER FOUT blijft.
    Regio Breda (oud Casema).
     
  10. Hier werkt alles nog ok.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina