1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. waarom laar ruigbok niks van hun oren

    voor laats een mail gehad van onderzoek team ruigbok vanaf heden niks meer
    wat zijn voor mensen ze moet zo door gaan als er binnen week gemail kom of update voor de testers dan ga brief schijven naar rader en kassa zo misleiden de mensen en ziggo heeft de cisco al op site staan voor 399 ik ga dat bedrijg niet betalen naar de test . dit is slechte test die iki oot gedaan heb . ben wel te vree over interactive tv als werk wel maar zoals theek wordt ook niet ververst hoe kan nu testen als geen update komt of prgrammas niet worden ververst in theek enz..........
     
  2. waarneer komtruigbok met een aanbod

    waarkom ruigbok met aanbod ik zal de cisco zeker niuet willen houden als ik moet betlaen dan kies ik wel andere decodeer uit bij ziggo voor 150 met bijtaling van 50
     
  3. Ferry, zou voor ons fijn zijn als je even netjes Nederlands schrijft en leestekens gebruikt. Leest voor ons een stuk makkelijker.

    En wat verwacht je dan van Kassa of Radar? Dat ze Ruigrok gaan dwingen een vragenlijst op te sturen?
     
  4. Ik neem aan dat ergens op de achtergrond ( via Ziggo ) Ruigrok is staat is mee te kijken wat er met de Cisco,s gedaan wordt.
    En uit dit forum halen ze natuurlijk de info die ze nodig hebben vandaan.
     
  5. Ik neem niet aan dat Ruigrok en Ziggo mee kijken wat ik doe met mijn decoder, daar weet ik niets van en is inbreuk op mijn privacy. Niet alle testers zitten op dit forum dus dat ze dit forum, wat niet bij alle testers bekend is, als input te gebruiken geloof ik niet in.
     
  6. Je kan de decoder ook gewoon terugsturen naar Ruigrok. Als je hun een mailtje stuurt, dan krijg je de procedure gemaild en heb je binnen 5 dagen je geld terug. Dan kan je gelijk een nieuwe decoder aanschaffen, en hoef je je ook geen zorgen meer te maken over dit forum. :!:
     
  7. Heb zojuist uit betrouwbare bron (Ruigrok :roll:) vernomen dat de testperiode met een maand wordt verlengd, dus tot eind april.
     
  8. op deze forum zitten oo mensen die niet met de test

    dat vindt ik erg slecht dat ruig bok geen eigen site voor tester maar goed wie ben ik
     
  9. Ruigrok beste Ferry. Zullen we net doen of we allemaal volwassen mensen zijn...?
     
  10. Mijn iTV heeft gewerkt,
    maar sinds twee weken start hij het programma wel, maar blijft het beeld zwart en hoor ik het geluid hikken. Net alsof hij de boel niet snel genoeg download. Maar dan zou je altijd ook nog schokkerig beeld moeten hebben.
    Het is gewoon een enorm instabiel onbetrouwbaar product.

    En ik sluit mij aan bij de 'klagers' hierboven. Wat is nou een onderzoek als er tussentijds NIETS wordt gepeilt of gevraagd. Aan het einde van het verhaal mogen ze dat Cisco rampending gelijk terughebben. Alleen het opnemen vind ik prettig, maar dat kan ook met de Humaxjes en Samsungs.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina