1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Testtraject Interactieve TV voor Ziggo panel deelnemers

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door xahmol, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nou ja...dat is ook een testresultaat he. "The test Sucks"

    Ik heb wat betreft iTV de handdoek in de ring gegooid vanwege een defecte breedbandversterker. Er kwam een monteur, verwisselde de WCD, en ging. En tot op heden nog steeds geen iTV. Ziggo wou met liefde weer een monteur sturen, maar ik heb bedankt. Dan ben ik maar een rare, maar als het eenmaal duidelijk is dat het aan de versterker ligt, dan sturen ze er maar een op... hoef ik niet weer op tijd naar huis omdat er een monteur zou kunnen komen vanaf 5 uur.... tijdens eten stappen ze dan binnen... Nee, stuur maar zo'n ding, dan monteer ik hem zelf wel in mijn eigen tijd... Onmogelijk... kan niet.. doen we niet. Nou, dan niet. Ik kan prima zonder iTV... als je een beetje goed opneemt heb je het niet eens nodig...

    Maar daar zit nog steeds een probleem. Een instelling om de hele week een programma op te nemen gaat faliekant mis. Zelfs met 10 minuten voor en na... Ik kan er met mijn pet niet bij dat die via de EPG opnemen probleemloos loopt, en via de andere manier niet.... echt weird..
     
  2. Een workaround is om op tijd op te gaan nemen Tyco, niet ideaal maar dat werkt wel in ieder geval.
     
  3. 'op tijd' als in "niet te laat zijn met opnemen" of 'op tijd' in de zin van via een timer?
     

  4. Via een timer.
    Terugkerende opnames via epg gaan vaak fout, dat is (helaas) een bekende bug.
     
  5. Euh... ikke niet snap... Als ik via de EPG op een programma ga staan, in de toekomst, en ik druk op de RECORD knop, dan wordt hij op de juiste tijd opgenomen. Als ik een timerprogrammering doe, met 'dagelijks om 19:20 De wereld draait door' dan gaat het mis bij mij. Ik dacht dat dat de gangbare 'fout' was toch?
     
  6. Laatste mailtje was van 30/1, ging over UPDATE test Interactieve Televisie. Helemaal onderaan deze mail stond een link om een paar vragen te beantwoorden, helaas was deze link mij helemaal niet opgevallen. Daarna niets meer ontvangen.
     
  7. Ja, dat was de bekende bug die ik probeerde te vertellen.
     
  8. Verrek... tja, die link is mij dus ook nooit opgevallen in dat mailtje. Ik heb nu net even teruggekeken, en inderdaad zeg. Maar ja, inmiddels krijg ik, als ik op de link klik, het breicht:

     
  9. Sinds vanmorgen ligt bij mij de interactive televisie er helemaal uit.
    Ik lees nog geen meldingen hierover, dus mijn vraag is of dit bij meerdere het geval is in het casema gebied.
    Voor de duidelijkheid, ik kan wel de indeling zien maar een catalogus wordt niet meer zichtbaar.
     
  10. Bij mij postcode 2541 Den Haag, werkt alles nog gewoon .
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina