1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Doet ziggo wat aan de storingen of vinden ze het wel best zo..

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door marcelsmit, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb nu onderhand al meer dan een week gezeik net zoals vele anderen lees ik met online gaming,het is gewoon niet meer mogelijk en mijn geduld begint echt op te raken nu.
    Weet iemand of ziggo de luie kont van de stoel haalt en aan het werk gaat met de storingen of laten ze het er gewoon bij ofzo? want ik merk niks van enige vorm van actie o.i.d.
     
  2. Heeft de medewerker helpdesk je dan niet verteld wat ze er aan gaan doen?
     
  3. Ja het zou door gespeeld worden aan de technische dienst maar aangezien ik geen verbetering zie en er niks van hoor ga ik ervanuit dat ze het wel prima vinden zo.

    Net de helpdesk maar weer gebeld,ze hadden er wel naar gekeken maar konden niets vinden! :roll:
    Erg typisch aangezien ik niet uit mijn nek lul en wel degelijk problemen heb die niet bij mij thuis liggen,hier is alles dubbel gecheckt en het draait hier als een zonnetje.

    Helpdesk medewerker heeft mij gevraagd een mail te sturen naar testmail@casema.nl (vreemd ik zit in voormalig multikabel gebied) om een aantal ping en trace resultaten door te geven en hij zou er een nieuwe melding van maken.

    Ben dus benieuwd wat dit gaat brengen,erg geduldig ben ik niet want ik heb het ook al eens mee gemaakt dat multikabel overgenomen werd door soneraplaza en daar heb ik een jaar lang gezeten met een packetloss verbinding en ook zo nu en dan 3 weken helemaal geen verbinding ,en ze deden er helemaal niets aan,zo erg is het nog niet maar ik ga dat zeker niet meer afwachten!
    Providers zat tegenwoordig,alleen jammer dat ziggo als enigste 3 mbit upload snelheid heeft.
     
  4. Je moet even doorgeven dat je met hetzelfde probleem zit als enige andere mensen uit de regio. Dat er een storing bij de technische dienst ligt die tussen 9/12 en 14/12 moet worden opgepakt. Dat je graag als zoveelste aan dat lijstje toegevoegd wilt worden want dat je speeds goed zijn, maar je package loss hebt.

    Helpdesk heeft het nog niet als officiele storing tot TD het oppakt. Is scheef, klopt. En zeg maar dat ik ze vanavond tot vervelens toe weer ga bellen, ook al hebben ze me dat afgeraden omdat er tot de 14e toch niets gebeurt.
     
  5. Ik heb ze ook verteld dat er nog meer mensen dezelfde problemen hebben
     
  6. Er lopen al meerdere topics over deze storing in dit gebied. Probeer de berichten een beetje centraal te houden en open liever niet een nieuw topic over hetzelfde. Op die manier blijft alles een beetje overzichtelijk.

    Ik sluit dit topic nu.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina