1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Digi1 STB-85ir

Discussie in 'Digitale TV - Irdeto ontvangers' gestart door marcelub, 12 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn kabelontvanger Digi1 STB-85 ir, deed raar. Steeds melding E05, smartkaart probleem. Maar kaart was goed, omdat ik die kon testen op kabelontvanger van mijn zoon. Ziggo klantenservice luisterde niet naar me en ik moest smartcard maar opsturen....., uiteindelijk na 3 keer bellen zouden ze stikkers sturen voor apparaat op te sturen. Klacht op forum geplaatst en iemand van Ziggo reageerde. Voorstel om Digi1 te benaderen. Mailtje gestuurd naar Digi 1 en apparaat opgestuurd. 2 Dagen later nieuwe Digi1 STB-85ir in huis. Probleem opgelost. Super Digi1 !!!!!
    Stikkers van Ziggo ontving ik 5 weken na melding. Toen had ik al 3 weken een nieuwe Digi1 STB-85ir in huis. Weer een minpuntje klantenservice Ziggo (euh callcenter)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina