1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Klacht, Ziggo blijft extra paketten in rekening brengen

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Jean!, 11 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb bij het begin van mijn abonnement aangegeven dat ik behalve het basispakket alleen het HD pakket wilde.
    Op mijn factuur staat echter sinds 4 maanden weer 29.80.
    Ik heb hier over gebeld met de helpdesk, ik kreeg een nogal overspannen medewerker aan de lijn die in plaats van me uit te laten praten meteen begon te dreigen met de verbinding te verbreken.
    Nadat ik de verbinding had verbroken en een andere medewerker aan de lijn kreeg werd me verteld dat men er niets aan kon doen maar men zou me doorverbinden met de afdeling die daar over ging. Die bleef echter de hele middag onbereikbaar.
    Daarna heb ik via de web interface doorgegeven dat ik alle extra pakketten niet meer wilde. Ik kreeg een mailtje dat de wijzigingen doorgevoerd waren, zonder specificatie welke wijzigingen.
    Ik wordt echter vrolijk doorgefactureerd.
    Jammer dat het enige alternatief voor ziggo satelliet is anders wist ik het wel met dat zootje.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 dec 2008
  2. Ik neem aan dat jij de medewerker netjes en beleefd hebt aangesproken?
     
  3. Dat mag jij aannemen ja.

     
  4. Het bestaat echt hoor! Mensen die zo overspannen reageren terwijl men zelf netjes blijft. Ja, dat gebeurt ook bij Ziggo ;-)
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5G77 Safari/525.20
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina