1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

krijg nu het heen en weer zeg

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door kootje007, 10 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ...ongeloofelijk.

    halverweg mei mijn kabeltelevisie, digitale televisie en internet opgezegd.
    zou dus per 1 juli ingaan. netjes per mail bevestiging gehad.

    in september heb ik (pas) door dat er nog steeds geld wordt afgeschreven voor het internet (in totaal 3 maand) dus ik bellen.

    geen probleem komt terug. het is nu halverwege december en het staat er als volgt voor:

    ik heb 2x 29,95 teruggehad deze maand. nu heb ik nog recht op 29.95 en 10 euro belkosten vergoeding, die laatste heb ik voor elkaar gekregen door het klachtenformulier 8x in te vullen (niet overdreven).

    kom ik vanavond thuis, ligt er een brief waarin staat dat ik gebruik maak van een van hun diensten en dat ik niet betaal. per 1 januari 2009 zien ze mij als een betalende gebruiker dus ga ik factureren. Door een fout in hun administratie hebben ze nu pas door dat ik niet betaal.

    ONGELOOFLIJK! ik heb alles netjes opgezegd en krijg het ze maar niet aan het verstand dat ik geen gebruiker meer ben. ik wil mijn 39,95 terug en dan nooit maar dan ook nooit meer iets met die gasten te maken hebben!
    morgen maar eens bellen naar hun speciale nummer, zoals in de brief vermeld. die kon je bellen als je al wel betaalde! OMG!

    ik ga vragen naar de directeur, die heeft de brief ook ondertekend...

    wordt vervolgd!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina