1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo heeft probleem met z'n mail server!

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Jors, 10 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De 8e keer in 2 weken ligt het mail-verkeer (postcode 2719) plat.
    Met plat bedoel ik een 1/2 - 1 dag. Je zou maar ZZPer zijn en afhankelijk
    van Ziggo voor de e-mail verbinding.

    De servicedesk geeft toe "het zijn onze servers".

    Wie gaat Ziggo tot de orde roepen? Want iedere week onderwerp in Radar maakt blijkbaar weinig indruk.

    Jos

    10-12-08
     
  2. Denk dat je onderwerp hier niet tot zijn recht komt in dit deel van het forum ;)

    Past denk ik beter hier.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2008
  3. vreemd!

    Vreemd! als het kopje 'storingen in casemagebied heet'

    Soms lastig te vinden waar wat hoort ....

    Ik ben uiteindelijk gekomen waar jij mij naar verwijst.
    Dan schik ik toch als ik de berichten daar zie!
    Het probleem (wachtwoord verficatie) bestaat al langer.
    Maar goed, dat wordt inmiddels door Ziggo niet meer ontkent.

    Tip: ga niet te snel sleutelen aan je instellingen!
     
  4. Valt denk ik mee, "Storingen in casemagebied" valt onder het forumdeel "Digitale TV en Radio". Even goed lezen en dat moet te doen/begrijpen zijn toch?

    Wat is het probleem precies? Kan je de mailserver niet bereiken met je mail client? Krijg je een foutmelding? Dan zijn wij je als mede forumleden misschien van wat meer informatie cq een antwoord voorzien.
     
  5. reactie

    Mooi...waar kunnen wij helpen...een forum kan zeker van nut zijn!
    Mee eens. HELAAS hier niet, het zijn niet mijn instellingen!
    Probleem zit, zoals gemeld, bij Ziggo.

    Overigens heb ik geen vetrouwen dat de dienstverlening
    op korte termijn bij Ziggo verbeterd :?

    Dank voor jouw reactie. Over en sluiten!
     
  6. No offense, en zeker niet persoonlijk bedoeld, maar zolang er niet meer informatie bekend is heeft niemand wat aan dit topic, wat is dan het nut van dit topic? Enkel het maken van een statement?

    Als je jezelf en andere forumleden wilt helpen en ter assistentie wilt zijn is het juist handig om het probleem te omschrijven/beschrijven zodat een ander daar ook wat aan heeft of kan constateren dat hij/zij precies hetzelfde probleem heeft. Of juist het bundelen van informatie om hiermee iets aan ziggo aan te kunnen geven.
     
  7. Begin 2009 worden alle klanten naar een volledig nieuw mailserverpark verhuisd. Dit nieuwe serverpark vervangt de oude serverparken van de drie providers en het tijdelijke serverpark dat voor de voormalige Orange klanten is opgezet. Het is ook niet voor niets dat de Casema klanten als eerste gaan...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina