1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Help!!! Ik ontvang ineens geen emails meer

Discussie in 'Internet - Email' gestart door BenKie, 9 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ben altijd klant geweest bij orange. Nadat ziggo dat overgenomen heeft zijn mijn problemen begonnen, vooral met mijn microsoft outlook email.
    Ineens ontvang ik geen mails meer, de laatste mail is van afg. donderdag 08-12 10.42 uur.
    Als ik nu mijn mail start en op verzenden/ontvangen druk krijg ik de volgende melding:
    ".... kan de derver niet vinden. (account: pop3, pop3-server: 'pop3', foutnummer: 0x800ccc0d...."

    Ik heb mijn account verwijderd en opnieuw aangemaakt. Gegevens:
    ALGEMEEN:
    email account: pop3
    email adres: pop.online.nl&benkie@orange.nl
    SERVERS:
    inkomende email (pop3): pop3
    uitgaande email: (smtp): smtp
    accountnaam:pop.online.nl&benkie@orange.nl
    VERBINDING:
    LAN netwerk gebruiken. (dat is goed, heb idd. een klein netwerk)
    GEAVANCEERD:
    uitgaande email (smtp): 25
    inkomende email (pop3): 110

    Maar iedere keer krijg ik die foutmelding.

    Telefoneren met ziggo heeft niet zoveel zin, zij zijn konstant in gesprek.
    Kan iemand mij met de juiste tip helpen??

    Alvast bedankt!

    Benkie.
     
  2. @online adressen kun je niet via POP3 uitlezen op een Ziggo verbinding, hiervoor heb je een Online verbinding nodig. Heb je deze niet? Dan moet je de Online-webmail gebruiken.
     
  3. Bedankt voor je snelle reactie Tja.

    ik heb dat online.nl staan omdat dat standaard meegeleverd werd vanaf het moment dat Ziggo het zooitje had overgenomen van casema.

    Toch heb ik jou advies opgevolgd en alles met online.nl verwijderd in mijn account, alles weer gestart, maar toch blijft die foutboodschap komen.

    Ik weet het nu niet meer hoor.

    mzzl.

    Ben.
     
  4. Heb je bij de servers voor inkomende en uitgaande email ingevuld wat ik rood gearceerd heb, of de volledige servernamen? Als je daar alleen ingevuld hebt wat ik rood gearceerd heb dan gaat het daar mis. Daar kun je de volledige servernamen invullen waardoor de verbinding wel tot stand zou moeten komen.
     
  5. Hij heeft inderdaad alleen maar 'pop3' ingevuld. Staat ook bij zijn foutmelding in het eerste bericht.
    Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5G77 Safari/525.20
     
  6. probeer overal waar nu online.nl staat eens ziggo.nl in te voeren :grin:

    (zo zou ik het dus doen..)

    email account: pop3
    email adres: pop.ziggo.nl&benkie@ziggo.nl
    SERVERS:
    inkomende email (pop3): pop.ziggo.nl
    uitgaande email: (smtp): smtp.ziggo.nl
    accountnaam:smtp.ziggo.nl&benkie@ziggo.nl
    VERBINDING:
    LAN netwerk gebruiken. (dat is goed, heb idd. een klein netwerk)
    GEAVANCEERD:
    uitgaande email (smtp): 25
    inkomende email (pop3): 110
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 dec 2008
  7. Dan ook graag de juiste info omtrend servernaam corrigeren ;) Als je bij de servers voor in- en uitgaande email enkel "pop3" en "smtp" invult zal het niet gaan werken.
     
  8. Ok. was me ontgaan, staat inderdaad fout... dacht dat die instelling om servertype ging is nu aangepast
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina