1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wijzigen digitale pakketten via Mijn Ziggo

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door mgmarts, 9 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb al diverse malen via Mijn Ziggo een opzegging van een digitaal TV-pakket (HD-pakket) doorgegeven (in november al en nu in december weer). Het zou volgens mij aan het einde van de maand beƫindigd moeten worden.
    Het pakket staat nog steeds in de lijst en werkt ook nog steeds.

    Binnen een paar minuten krijg ik wel steeds via e-mail een bevestiging van de opzegging (goed ontvangen).

    Omdat het nog steeds niet is opgezegd, heb ik het maar via een digitaal vragenformulier gedaan. Hierop kreeg ik binnen een paar dagen antwoord.
    Ze hadden mijn opzegging NIET ontvangen!!!!!
    Ze hebben het nu wel handmatig voor me ingevoerd en wordt per 1 januari 2009 beƫindigd.

    Nu is mijn vraag:
    Werkt het opzeggen / wijzigen vai Mijn Ziggo eigenlijk wel?

    Hebben anderen hier ervaringen mee?

    Bedankt voor jullie reacties.
     
  2. Ja ik heb dezelfde ervaringen. Steeds gefactureerd worden voor digitaal totaal pakket en hd terwijl ik zowel via helpdesk als webformulier heb geprobeerd om deze te annuleren. Mailformulier invullen, daarop reactie krijgen dat het ontvangen is, maar verder niets, geen wijziging. En maar weer bellen en brutale helpdeskmedewerkers dulden.

    Vandaag nog maar eens geprobeerd op ziggo.nl en kwam dat formulier tegen waar je gebeld kan worden door ziggo. Deze man had nu eens een keer wel normaal de tijd, en na een tijdje werd me verteld dat hij de veranderingen had doorgevoerd. Schrijnend dat de afdeling die nieuwe klanten te woord staat de enige is die wel tijd heeft.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina