1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing in Hoofddorp e.o.

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Akos, 9 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. 2134 ac download snelheid eweka hele dag weer op 500,pffffffffffffffffffffffff
     
  2. Gisteren gebeld door TD. Alhoewel ik al weer kon spelen, het was niet optimaal. Ze belden nu mij (let op datum !!!) om te zeggen dat er nog steeds capaciteits problemen zijn en dat die eind januari/begin februari zullen zijn opgelost.

    9 December eerste melding, deels opgelost, begin Februari probleem weg. Ik ben niet echt onder de indruk van dit alles. Ondertussen is mijn modem overleden en heeft mijn vader een nieuwe gehaald (!) in Heerhugowaard (want ze sturen ze niet op op dit moment). Na de verhalen gehoord te hebben over medewerkers die daar in de vrieskou achter een deskje mensen staan te helpen omdat het gebouw nog niet eens af is, heb ik wel wat begrip. Maar niet erg veel, verkoop niet wat je niet kan leveren.

    Enfin, we zien wel of het beter gaat worden. Ik hoop het echt....
     
  3. Vind dit toch echt niet zo gek. Kan me voorstellen dat ze geen modems opsturen, iedereen kan aan de telefoon wel claimen dat zijn of haar modem defect is. En ook hier is het de situatie, de goeden moeten lijden onder de kwaden.
     
  4. Ik vind dat wel gek als ik in April, Mei, Juni, Juli, Augustus, October, December en Januari problemen heb gehad. Gemiddels 2 uur per maand minimaal aan de telefoon hang met de helpdesk (met mijn mobiel, want digitale telefoon he ?) en als alternatief twee weken moet wachten op een techneut. Als het oude stuk is, stuur ik dat toch gewoon op ? Lijkt em eerlijk genoeg.

    Enfin, ik heb een nieuw modem maar ook die valt te pas en te onpas spontaan uit s'nachts (en vervolgens wil hij erg slecht herstarten). Dus ik ga nu zelf een nieuw kabeltje halen, als dat niets oplost (not bloody likely) dan halen ze de straat maar open en leggen ze maar een keer nieuwe kabels, iets dat me in Augustus al als een mogelijke oorzaak voor mijn schommelend signaal is gegeven.

    Overigens heb ik het netjes getest: de lijnen deden het niet met mijn oude modem, maar wel met het geleende modem van mijn vader (woont om de hoek) dus toen was 1+1=2. Helpdesk gebeld, die hebben het geconfirmeerd en voila. Uiteraard is dat eigenlijk mijn "werk" niet maar zoals vermeld: Ziggo moet meer TD mensen aannemen, de wachttijden voor een moneur zijn te (onacceptabel) lang. Je kan mensen wel twee weken zonder computer laten zitten, niet twee weken zonder telefoon. Ja ik heb een mobiel, maar dat heeft niet iedereen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina