1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing in Hoofddorp e.o.

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Akos, 9 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Tja ... het is duidelijk dat je lichtelijk gefrustreerd bent. :cool:

    Om het op zn engels te zeggen:

    "You're preaching to the quire"

    Oftwel de mensen die hier komen zijn allemaal gebruikers en geen Ziggo aanhangers. We zijn allemaal gelukkiger geweest met het Multikabel tijdperk en dat is bij iedereen duidelijk te merken. Vooralsnog zijn het allemaal goede bedoelingen van iedereen, maar daar heb je blijkbaar moeite om mee om te gaan. Het klachtenformulier van Ziggo, al vaker gemeld op dit forum, is misschien de juiste plek voor je klachten. :arrow:
     
  2. ziggo

    Hoi,

    Ik bel bijna dagelijks met ZIGGO, ook heb ik meerdere malen een storingsformulier ingevuld.Dit forum is toch wel een uitlaatklep.......... Hopen dat het in 2009 vanouds zal gaan (MK tijd), groet allemaal en een fijne kerst...............
     
  3. nou heb sinds maandag haast geen probs meer,
    kan weer online gamen,
    alhoewel ik af en toe een kleine hic up heb van nog geen sec.
    dus nog niet 100% maar 99% :wink:

    usenet gebruik ook getest is wel een overdag score,
    aangezien ik 's avonds probeer te online gamen :cool:

    [​IMG]
     
  4. @ Dubz, als je zo'n pesthekel aan dit forum krijgt, waarom zit je er dan nog? Ziggo heeft wel degelijk naar ons geluisterd, ook dankzij telefoontjes en klachtenformulier, en dat het nu wéér fout loopt bij jou in de buurt is natuurlijk uit den boze. Maar ga alsjeblieft niet dit topic verzieken met de manier van praten ookal is het volkomen terecht hoe je reactie is en ik het ook begrijp. Dus interpreteer dit niet als een aanval tegenover jou. Mijn inziens mag je best uit je dak gaan hier maar om nou meteen mensen aan te gaan vallen...
     
  5. Ik denk dat ie zich meer ergert aan de "het ligt niet aan ziggo,je bent gek er is niets aan de hand" antwoorden van sommigen hier zoals
    "Dit hoeft nog niet direct te betekenen dat je ook daadwerkelijk packettloss hebt. Een router/node die het druk heeft zal in de meeste gevallen ping-requests negeren en droppen en voorrang geven aan al het andere verkeer. "

    Volgens die personen heb je eigenlijk helemaal geen packetloss en is er niets aan de hand,waarom ervaar ik dan dat ik geen online spellen meer kan spelen? het ligt gewoon zuiver aan ziggo en wie dat ontkent is eigenlijk gewoon gek ;)

    Het ergste is dat je niet serieus genomen wordt als je problemen ondervindt,alsof je het allemaal maar zit te verzinnen :s
     
  6. Ah zo, ja dat snap ik wel. Als dit het geval is mag er over mijn post heen gelezen worden :)
     
  7. Dan nog is dit een gebruikers-forum, en geen specialisten-die-je-in-de-zeik-nemen-forum.... fouten worden gemaakt en verkeerde informatie wordt gegeven(ik zeg niet dat dat zo is, mij kan je van alles wijs maken :wink:). Hoe kwalijk dit dan ook is, we moeten elkaar met respect behandelen en niet gaan lopen afgeven op anderen....

    En om af te sluiten iets met een vrolijke noot:

    Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar aan iedereen die dit leest :pompom:
     
  8. Dat is het geval.

    Even voor de duidelijkheid. Als Cees onafhankelijk is (en dat geldt voor nog twee man hier) dan weet hij dat heel goed te verbergen. Objectiviteit en vooral objectiviteit dmv bewijzen is moeilijk te vinden bij de beheerders.

    Ook ik kan dingen roepen zonder me eerst te baseren op feiten, maar dat doe ik dus niet.

    Ik heb wederom problemen met een CORE.AS1943.net op het netwerk wat simpelweg betekent dat die dingen niet geschikt zijn voor de capaciteit die Ziggo hier op wil toepassen.

    Ik kan dit aantonen door wederom pathpings, tracerts en winmeters naast elkaar te leggen van verschillende games, die aantonen dat packetloss wederom na deze CORE router plaats vindt.

    Wijzen naar Telia heeft geen zin (omdat ze op andere traces niet voorkomen) en aangezien Ziggo altijd de gemene deler is bij de problemen, blijft het probleem bij Ziggo liggen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2008
  9. En geloof me,ik heb al eerder multikabel gehad en toen werd dat over genomen door soneraplaza en waren er dezelfde problemen (ineens packetloss en torenhoge pings en volgens soneraplaza lag alles aan de klanten),alleen toen was het nog vele malen erger.
    Volgens mij zitten er in de routering nu ineens casema en @home nodes/servers tussen die er toen niet tussen zaten en die halen volgens mij de kwaliteit naar beneden.
    Maargoed ik ben maar machinist en hobby er een beetje bij met de pc dus om nou te zeggen dat ik er veel verstand van heb nee.
    Multikabel zou het best gewoon multikabel blijven,al die overnames etc komen niet ten goede van de kwaliteit is me nu wel duidelijk.
    En die snelheids verhogingen zijn allemaal erg leuk maar je moet het wel waar kunnen maken! en naar mijn idee is de capaciteit er gewoon (nog) niet voor.
    Wel erg jammer want zolang het multikabel was was de kwaliteit uitstekend! en zo snel zeg ik zoiets niet.
     
  10. Je moet je eerst even in de techniek verdiepen voordat je als een blaaskaak dingen gaat roepen die onzin zijn. Wat voor bewijs? :no:

    Verder stoor ik me er nogal aan dat jij iedereen maar loopt te beschuldigen van van alles en nog wat. Als je echt Cisco expert geweest zou zijn dan wist je wel beter wat hier aan de hand is !!

    Het is ONMOGELIJK dat er packetloss optreed als je ACHTER de hop die jij verdenkt een lagere packetloss ziet.

    En ACHTER de door jou verdachte hop was maar 1 procent packetloss !! Dus duidelijk bewijs dat juist zo goed als geen packetloss optreedt op de hop asd-tr0409. Deze router die jij zogenaamd verdenkt reageert gewoon niet op ICMP verkeer als hij iets anders wil doen, dat is zo ontworpen. Je kunt wel programma's als WinMTR willen gebruiken, maar dan moet je ook weten wat je doet.

    Ik zal maar verder niet ingaan op het zogenaamd niet onafhankelijk zijn van ons, zo'n uitspraak van jou zegt meer over jezelf. Met zo'n manier van reageren werk je juist averechts, want er is geen techneut van welk bedrijf die jou serieus neemt als je op zo'n toon te keer gaat.

    Dan heb ik meer respect voor die vele andere mensen die hier wel op een normale manier rapporteren wat er mis ging bij hen. Door al die meldingen hebben wij de Ziggo techneuten die er aan werken de juiste richting op kunnen sturen waardoor het probleem voor de meeste mensen nu blijkbaar verdwenen is.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina